Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Geniusz konsumenta - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców / Peter Fisk ; przeł. Piotr Kornobis.
Okładka pozycji Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców

Tyt. oryg.: "Customer genius, ".

Autor: Fisk, Peter.




Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów? Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki

jest tak ważny? Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? Dlaczego firmy muszą podporzadkować działania oczekiwaniom konsumentów? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek? Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontroluja firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwia one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Peter Fisk ; przeł. Piotr Kornobis.
Seria:Biznes
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Marketing - metody
Obsługa klienta
Satysfakcja konsumentów
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009.
Opis fizyczny:367 s. : il. ; 25 cm.
Uwagi:Indeks.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Marketing - metody
Obsługa klienta
Satysfakcja konsumentów
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.994
Numer inw.: 48994
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Geniusz biznesu : kreatywne podejście do rozwoju firmy  1Okładka książki  Geniusz marketingu  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Anatomia trendu Tom 1.9

Anatomia trendu


Dlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywności Tom 2.9

Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywności


Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku Tom 3.9

Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku


Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Co na to Google? Tom 4.9

Co na to Google?


Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Kreatywność i innowacje według Johna Adaira Tom 5.9

Kreatywność i innowacje według Johna Adaira


Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców Tom 6.9

Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców


Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy