Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Tyt. oryg.: "Customer genius, ".
Autor: Fisk, Peter.
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania: Jak zdobyć lojalnych klientów? Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki
jest tak ważny? Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? Dlaczego firmy muszą podporzadkować działania oczekiwaniom konsumentów? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek? Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontroluja firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwia one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Peter Fisk ; przeł. Piotr Kornobis. | ||||||||||
Seria: | Biznes | ||||||||||
Hasła: | Konsumenci (ekon.) Marketing - metody Obsługa klienta Satysfakcja konsumentów | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 367 s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Indeks. | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Marketing - metody Obsługa klienta Satysfakcja konsumentów Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.994
Numer inw.: 48994
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:
Anatomia trenduDlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...] |
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywnościFirmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...] |
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynkuZ jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...] |
Co na to Google?Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...] |
Kreatywność i innowacje według Johna AdairaNowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...] |
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywcówGeniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...] |