Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku
Tyt. oryg.: "Riches in niches : how to make it big in a small market,".
Autor: Friedmann, Susan A.
Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie słyszał. Przeczytaj tę książkę, a poznasz odpowiedź na pytanie, dlaczego
zostanie ekspertem w danej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dowiesz się, na czym polega formuła RDM wskazująca profesjonalistom, jak znaleźć niszę branżową, w której najlepiej wykorzystają swoje umiejętności i która przyniesie im maksymalne zyski. Autorka zdradza też siedem sekretów, które należy poznać, by zbudować tożsamość eksperta, utrwalić ją i czerpać z niej korzyści.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Susan Friedmann. | ||||||||
Seria: | Biznes | ||||||||
Hasła: | Nowy produkt - marketing Rynek Sukces Poradniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 331 s. ; 22 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 309-325. Indeks. | Powiązane zestawienia: | Sukces, kariera (poradniki i wydawnictwa popularne) | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.572
Numer inw.: 48572
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:
Anatomia trenduDlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...] |
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywnościFirmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...] |
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynkuZ jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...] |
Co na to Google?Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...] |
Kreatywność i innowacje według Johna AdairaNowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...] |
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywcówGeniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...] |