Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Potencjał rynków niszowych - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku / Susan Friedmann.
Okładka pozycji Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku

Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku

Tyt. oryg.: "Riches in niches : how to make it big in a small market,".

Autor: Friedmann, Susan A.




Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie słyszał. Przeczytaj tę książkę, a poznasz odpowiedź na pytanie, dlaczego

zostanie ekspertem w danej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dowiesz się, na czym polega formuła RDM wskazująca profesjonalistom, jak znaleźć niszę branżową, w której najlepiej wykorzystają swoje umiejętności i która przyniesie im maksymalne zyski. Autorka zdradza też siedem sekretów, które należy poznać, by zbudować tożsamość eksperta, utrwalić ją i czerpać z niej korzyści.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Susan Friedmann.
Seria:Biznes
Hasła:Nowy produkt - marketing
Rynek
Sukces
Poradniki
Adres wydawniczy:Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009.
Opis fizyczny:331 s. ; 22 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 309-325. Indeks.
Powiązane zestawienia:Sukces, kariera (poradniki i wydawnictwa popularne)
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.572
Numer inw.: 48572
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Anatomia trendu Tom 1.9

Anatomia trendu


Dlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywności Tom 2.9

Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywności


Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku Tom 3.9

Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku


Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Co na to Google? Tom 4.9

Co na to Google?


Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Kreatywność i innowacje według Johna Adaira Tom 5.9

Kreatywność i innowacje według Johna Adaira


Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców Tom 6.9

Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców


Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy