Kreatywność i innowacje według Johna Adaira
Tyt. oryg.: "Concise Adair on creativity and innovation, ".
Autor: Adair, John Eric
Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces twórczy, - wyeliminować przeszkody hamujące
kreatywność, - wykorzystywać dobre pomysły, - nauczyć się radzenia sobie z wątpliwościami i niepewnością, - zaufać własnym zdolnościom twórczym, - słuchać i obserwować w sposób kreatywny, - być twórczym członkiem lub liderem zespołu, - efektywnie zarządzać innowacjami, czyli wprowadzaćw życie najlepsze pomysły.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | pod red. Neila Thomasa ; przeł. Magdalena Lany. | ||||||||||
Seria: | Biznes | ||||||||||
Hasła: | Innowacje - zarządzanie Kadry - polityka Myślenie twórcze | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 112 s. ; 21 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: The concise Adair on creativity and innovation, 2004. | Powiązane zestawienia: | Kadry – polityka | Myślenie twórcze Innowacje - zarządzanie Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.592
Numer inw.: 48592
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:
Anatomia trenduDlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...] |
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywnościFirmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...] |
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynkuZ jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...] |
Co na to Google?Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...] |
Kreatywność i innowacje według Johna AdairaNowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...] |
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywcówGeniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...] |