Co na to Google?
Tytuł oryginału: "What would Google do?, ".
Autor: Jarvis, Jeff
Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Odpowiedzialność: | Jeff Jarvis ; przełożyła Joanna Parys. | ||||||||||||||
Seria: | Biznes | ||||||||||||||
Hasła: | Google Poradnik | ||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009. | ||||||||||||||
Opis fizyczny: | 434 strony ; 22 cm. Uwagi: | Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Poradniki i przewodniki. | Powstanie dzieła: | 2009 r. | Twórcy: | Parys, Joanna. Tłumaczenie | Powiązane zestawienia: | Google | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:
Anatomia trenduDlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...] |
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywnościFirmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...] |
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynkuZ jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...] |
Co na to Google?Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...] |
Kreatywność i innowacje według Johna AdairaNowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...] |
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywcówGeniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...] |