Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Co na to Google? / Jeff Jarvis ; przełożyła Joanna Parys.
Okładka pozycji Co na to Google?

Co na to Google?

Tytuł oryginału: "What would Google do?, ".

Autor: Jarvis, Jeff




Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jeff Jarvis ; przełożyła Joanna Parys.
Seria:Biznes
Hasła:Google
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009.
Opis fizyczny:434 strony ; 22 cm.
Uwagi:Indeks.
Forma gatunek: Książki. Poradniki i przewodniki.
Powstanie dzieła:2009 r.
Twórcy:Parys, Joanna. Tłumaczenie

Powiązane zestawienia:Google
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.573
Numer inw.: 48573
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 11549
Numer inw.: 11549
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Biznes / Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Anatomia trendu Tom 1.9

Anatomia trendu


Dlaczego miliony ludzi na świecie ubierają się w tym samym stylu ? Co sprawia, że zmieniamy nasze upodobania dotyczące jedzenia, muzyki, samochodów ? Dzieje się tak z powodu trendów - niezwykle silnych procesów zmiany, które wpływają na nasze życie. Opierając się na swoich nowatorskich badaniach, socjolog trendów Henrik Vejlgaard [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywności Tom 2.9

Wewnętrzny potencjał : tajemnice efektywności


Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby poprawić jakość przywództwa, zwiększyć wydajność pracowników i zbudować kulturę [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku Tom 3.9

Potencjał rynków niszowych : jak stać się wielkim na niewielkim rynku


Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Co na to Google? Tom 4.9

Co na to Google?


Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i nie zastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu. Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Kreatywność i innowacje według Johna Adaira Tom 5.9

Kreatywność i innowacje według Johna Adaira


Nowe pomysły są siłą napędową biznesu i podstawą sukcesów każdego przedsiębiorstwa. Powstają one dzięki procesom kreatywnego i innowacyjnego myślenia, których nie da się opisać za pomocą formalnych schematów, ale można je w różny sposób stymulować. Lektura poradnika pomoże czytelnikom: - zrozumieć, na czym polega proces [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców Tom 6.9

Geniusz konsumenta : prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców


Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów "Geniusz marketingu" i "Geniusz biznesu". Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy