Geniusz marketingu
Tytuł oryginału : "Marketing genius, ".
Autor: Fisk, Peter.
Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się
diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve`a Jobsa, wyobraźni od Philippe`a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Peter Fisk ; przełożył Leszek Mokrzycki. | ||||||||||||||||||
Seria: | Biznes | ||||||||||||||||||
Hasła: | Innowacje Marketing Przywództwo Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wolters Kluwer Polska : International Publishing Service, 2009. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 409 stron : ilustracje ; 25 cm. Uwagi: | Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2006 r. | Twórcy: | Mokrzycki, Leszek. Tłumaczenie | Odbiorcy: | Menedżerowie. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)