Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20090702173140028202 / Katalog / Szczegóły pozycji

22 niezmienne prawa marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! / Al Ries, Jack Trout ; przekład Andrzej Ehrlich.
Okładka pozycji 22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!

22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!

Tytuł oryginału : "22 immutable laws of marketing ".
Tytuł odmienny: "Dwadzieścia dwa niezmienne prawa marketingu ".

Autor: Ries, Al.

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Al Ries, Jack Trout ; przekład Andrzej Ehrlich.
Seria:Marketing bez Tajemnic
Hasła:Marketing
Poradnik
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996.
Wydanie:Wyd. I.
Opis fizyczny:172 strony ; 20 cm.
Uwagi:Tytuł oryginłu: "The 22 immutable laws of marketing" 1993.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:1993 r.
Twórcy:Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie

Trout, Jack. Autor

Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81

Sygnatura: 33
Numer inw.: 5529
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 31.587
Numer inw.: 31587
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Ries, Al

Ries, Al

Al Ries to amerykański specjalista od marketingu i autor. Jest współzałożycielem i prezesem firmy doradczej Ries & Ries z Atlanty wraz ze swoją partnerką i córką Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem Riesowi przypisuje się odrodzenie idei „pozycjonowania” w dziedzinie marketingu. Ries ukończył DePauw University na kierunku matematyka w 1950 r. Przyjął stanowisko w dziale reklamy General Electric, zanim w 1961 r. Założył własną agencję reklamową w Nowym Jorku, Ries Cappiello Colwell. Jack Trout dołączył do agencji w 1967 r. Ries Trout napisał trzyczęściowy cykl artykułów [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Upadek reklamy i wzlot public relations  1Okładka książki  Upadek reklamy i wzlot public relations  2Okładka książki  Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Kreowanie silnej marki Tom 1.9

Kreowanie silnej marki


Książka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek.

Kolejność czytania serii/cyklu
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury Tom 2.9

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury


Ksiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Badania marketingowe w praktyce Tom 3.9

Badania marketingowe w praktyce


Kolejność czytania serii/cyklu
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! Tom 4.9

22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!


Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing

Kolejność czytania serii/cyklu
Marketing usług ubezpieczeniowych Tom 5.9

Marketing usług ubezpieczeniowych


Kolejność czytania serii/cyklu
Dystrybucja produktów Tom 6.9

Dystrybucja produktów


Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy