22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!
Tytuł oryginału : "22 immutable laws of marketing ".
Tytuł odmienny: "Dwadzieścia dwa niezmienne prawa marketingu ".
Autor: Ries, Al.
Odpowiedzialność: | Al Ries, Jack Trout ; przekład Andrzej Ehrlich. | ||||||||||||||||||
Seria: | Marketing bez Tajemnic | ||||||||||||||||||
Hasła: | Marketing Poradnik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wyd. I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 172 strony ; 20 cm. Uwagi: | Tytuł oryginłu: "The 22 immutable laws of marketing" 1993. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 1993 r. | Twórcy: | Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie | Trout, Jack. Autor Powiązane zestawienia: | Marketing | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp. Nr 63
ul. Pułku Baszta 5
tel. 22 844 86 81
Sygnatura: 33
Numer inw.: 5529
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 31.587
Numer inw.: 31587
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Ries, Al
Al Ries to amerykański specjalista od marketingu i autor. Jest współzałożycielem i prezesem firmy doradczej Ries & Ries z Atlanty wraz ze swoją partnerką i córką Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem Riesowi przypisuje się odrodzenie idei „pozycjonowania” w dziedzinie marketingu. Ries ukończył DePauw University na kierunku matematyka w 1950 r. Przyjął stanowisko w dziale reklamy General Electric, zanim w 1961 r. Założył własną agencję reklamową w Nowym Jorku, Ries Cappiello Colwell. Jack Trout dołączył do agencji w 1967 r. Ries Trout napisał trzyczęściowy cykl artykułów [>>]
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:
Kreowanie silnej markiKsiążka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek. |
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kulturyKsiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...] |
Badania marketingowe w praktyce |
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing |