Dystrybucja produktów
Autor: Czubała, Anna
Odpowiedzialność: | Anna Czubała. | ||||||||||||||||
Seria: | Marketing bez Tajemnic | ||||||||||||||||
Hasła: | Handel - organizacja Kanały marketingowe Marketing Podręcznik Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 176 stron : wykresy ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 175-176. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje dydaktyczne. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Powiązane zestawienia: | Handel - zagadnienia | Marketing Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:
Kreowanie silnej markiKsiążka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek. |
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kulturyKsiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...] |
Badania marketingowe w praktyce |
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing |