Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Kreowanie silnej marki

Autor: Dębski, Maciej




Książka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Maciej Dębski.
Seria:Marketing bez Tajemnic
Hasła:Firma (nazwa) - marketing
Znaki towarowe - zarządzanie
Poradniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009.
Opis fizyczny:137 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 133-137.
Powiązane zestawienia:
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 68813
Pozycja wypożyczona

Przetrzymana przez: 093384
termin minął: 2024-05-11
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 45.629
Numer inw.: 45629
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Kreowanie silnej marki Tom 1.9

Kreowanie silnej marki


Książka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek.

Kolejność czytania serii/cyklu
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury Tom 2.9

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury


Ksiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Badania marketingowe w praktyce Tom 3.9

Badania marketingowe w praktyce


Kolejność czytania serii/cyklu
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! Tom 4.9

22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!


Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing

Kolejność czytania serii/cyklu
Marketing usług ubezpieczeniowych Tom 5.9

Marketing usług ubezpieczeniowych


Kolejność czytania serii/cyklu
Dystrybucja produktów Tom 6.9

Dystrybucja produktów


Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy