Kreowanie silnej marki
Autor: Dębski, Maciej
Książka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek.
Odpowiedzialność: | Maciej Dębski. | ||||||||
Seria: | Marketing bez Tajemnic | ||||||||
Hasła: | Firma (nazwa) - marketing Znaki towarowe - zarządzanie Poradniki | ||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. | ||||||||
Opis fizyczny: | 137 s. : il. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 133-137. | Powiązane zestawienia: | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:
Kreowanie silnej markiKsiążka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek. |
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kulturyKsiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...] |
Badania marketingowe w praktyce |
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing |