Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20200421154621059246 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing usług ubezpieczeniowych / Beata Nowotarska-Romaniak.
Okładka pozycji Marketing usług ubezpieczeniowych

Marketing usług ubezpieczeniowych

Autor: Nowotarska-Romaniak, Beata.




Książka "Marketing usług ubezpieczeniowych": przedstawia specyfikę usługi ubezpieczeniowej, wskazuje zasady stosowania marketingu w działalności ubezpieczeniowej, omawia metody analizy warunków działania na rynku ubezpieczeniowym, porusza zagadnienia segmentacji rynku usług ubezpieczeniowych i wyboru rynku docelowego, rozpatruje poszczególne instrumenty marketingu-mix (4P i 5P) w działalności ubezpieczeniowej, przekonuje, że promaocja jest głównym narzędziem ekspansji firmy ubezpieczeniowej. [z okładki]


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Beata Nowotarska-Romaniak.
Seria:Marketing bez Tajemnic
Hasła:Marketing
Rynek ubezpieczeniowy
Ubezpieczenia
Polska
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996.
Opis fizyczny:191, [1] strona : mapa ; 21 cm.
Uwagi:Bibliografia na stronach 190-191.
Forma gatunek:Książki. Publikacje popularnonaukowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:1996 r.
Powiązane zestawienia:Marketing
Ubezpieczenia
Rynek ubezpieczeniowy
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 31.688
Numer inw.: 31688
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:






Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Kreowanie silnej marki Tom 1.9

Kreowanie silnej marki


Książka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek.

Kolejność czytania serii/cyklu
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury Tom 2.9

Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury


Ksiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Badania marketingowe w praktyce Tom 3.9

Badania marketingowe w praktyce


Kolejność czytania serii/cyklu
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko! Tom 4.9

22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!


Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing

Kolejność czytania serii/cyklu
Marketing usług ubezpieczeniowych Tom 5.9

Marketing usług ubezpieczeniowych


Kolejność czytania serii/cyklu
Dystrybucja produktów Tom 6.9

Dystrybucja produktów


Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy