Marketing usług ubezpieczeniowych
Autor: Nowotarska-Romaniak, Beata.
Książka "Marketing usług ubezpieczeniowych": przedstawia specyfikę usługi ubezpieczeniowej, wskazuje zasady stosowania marketingu w działalności ubezpieczeniowej, omawia metody analizy warunków działania na rynku ubezpieczeniowym, porusza zagadnienia segmentacji rynku usług ubezpieczeniowych i wyboru rynku docelowego, rozpatruje poszczególne instrumenty marketingu-mix (4P i 5P) w działalności ubezpieczeniowej, przekonuje, że promaocja jest głównym narzędziem ekspansji firmy ubezpieczeniowej. [z okładki]
Odpowiedzialność: | Beata Nowotarska-Romaniak. | ||||||||||||||||
Seria: | Marketing bez Tajemnic | ||||||||||||||||
Hasła: | Marketing Rynek ubezpieczeniowy Ubezpieczenia Polska Poradnik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 191, [1] strona : mapa ; 21 cm. Uwagi: | Bibliografia na stronach 190-191. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 1996 r. | Powiązane zestawienia: | Marketing | Ubezpieczenia Rynek ubezpieczeniowy Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 31.688
Numer inw.: 31688
Dostępność: tylko na miejscu
Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Marketing Bez Tajemnic należy czytać w określonej kolejności:
Kreowanie silnej markiKsiążka Kreowanie silnej marki pokazuje:czym są marka i produkt markowy,znaczenie marki dla przedsiębiorstwa,wartość marki i kapitał marki,budowanie silnej marki, model architektury marek,wizerunek marki i jego kształtowanie,rolę marek dla polskich konsumentów,błędy w zarządzaniu marką,polskość marek. |
Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kulturyKsiązka ukazuje istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury, podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury,system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury, różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) [...] |
Badania marketingowe w praktyce |
22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!Tytuł oryginału : 22 immutable laws of marketing |