Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Wojna marketingu z zarządzaniem - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić / Al Ries, Laura Ries ; tłumaczenie Jarosław Sawicki.
Okładka pozycji Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić

Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić

Tyt. oryg.: "War in the boardroom, ".

Autor: Ries, Al.

Notka biograficzna



Istnieje jeden podstawowy powód, dla którego plany marketingowe przedsiębiorstw należących do wielu różnych branż okazują się nieskuteczne - specjaliści od zarządzania myślą zupełnie inaczej niż specjalisci od marketingu. Czym wyróżnia się dobry menedżer? Werbalną orientacją, logicznym mysleniem i analitycznym podejściem. To cechy typowe dla człowieka, u którego dominującą rolę

odgrywa lewa półkula mózgu. Czym się wyróżnia dobry marketingowiec? Wizualną orientacją, intuicyjnym myśleniem i całościowym podejściem. To cechy typowe dla człowieka, u którego dominującą rolę odgrywa prawa półkula mózgu. Rozdźwięk między mentalnością jednych i drugich często prowadzi do konfliktów wokół zarządzania marką. Opierając się na wieloletnim doświadczeniu zawodowym, autorzy formułują wiele odkrywczych spostrzeżeń, w tym następujące: menedżerowie zajmują się rzeczywistością, a marketingowcy jej postrzeganiem, menedżerowie domagają się lepszych, a marketingowcy odmiennych produktów, menedżerowie operują słowami, a marketingowcy obrazami. Na przykładzie powszechnie znanych marek i produktów autorzy w przekonujący sposób pokazują, dlaczego jedne z nich odnoszą wielkie sukcesy, a inne radzą sobie coraz gorzej. Przesłanie tej książki można zatem odczytać następująco: żeby zapewnić swoim firmom przetrwanie w dzisiejszym, zasypywanym lawiną informacji świecie, menedżerowie muszą zrozumieć sposób myślenia marketingowców - i odwrotnie.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Al Ries, Laura Ries ; tłumaczenie Jarosław Sawicki.
Hasła:Marketing - filozofia
Zarządzanie - filozofia
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010.
Opis fizyczny:285, [2] s. : il. ; 21 cm.
Powiązane zestawienia:Marketing
Zarządzanie
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 72012
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.882
Numer inw.: 49882
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 12827
Numer inw.: 12827
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Ries, Al

Ries, Al

Al Ries to amerykański specjalista od marketingu i autor. Jest współzałożycielem i prezesem firmy doradczej Ries & Ries z Atlanty wraz ze swoją partnerką i córką Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem Riesowi przypisuje się odrodzenie idei „pozycjonowania” w dziedzinie marketingu. Ries ukończył DePauw University na kierunku matematyka w 1950 r. Przyjął stanowisko w dziale reklamy General Electric, zanim w 1961 r. Założył własną agencję reklamową w Nowym Jorku, Ries Cappiello Colwell. Jack Trout dołączył do agencji w 1967 r. Ries Trout napisał trzyczęściowy cykl artykułów [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!  1Okładka książki  Upadek reklamy i wzlot public relations  2Okładka książki  Upadek reklamy i wzlot public relations  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy