Upadek reklamy i wzlot public relations
Tyt. oryg.: "Fall of advertising and the rise of PR ".
Autor: Ries, Al
Odpowiedzialność: | Al Ries, Laura Ries ; przekł. Mariola Ciszewska. | ||||||
Hasła: | Public relations - a reklama Reklama - a public relations | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. | ||||||
Opis fizyczny: | 287, [1] s. : faks., fot., wykr. ; 21 cm. Uwagi: | Tyt. oryg.: "Fall of advertising and the rise of PR" 2002. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Ries, Al
Al Ries to amerykański specjalista od marketingu i autor. Jest współzałożycielem i prezesem firmy doradczej Ries & Ries z Atlanty wraz ze swoją partnerką i córką Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem Riesowi przypisuje się odrodzenie idei „pozycjonowania” w dziedzinie marketingu. Ries ukończył DePauw University na kierunku matematyka w 1950 r. Przyjął stanowisko w dziale reklamy General Electric, zanim w 1961 r. Założył własną agencję reklamową w Nowym Jorku, Ries Cappiello Colwell. Jack Trout dołączył do agencji w 1967 r. Ries Trout napisał trzyczęściowy cykl artykułów [>>]