Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Upadek reklamy i wzlot public relations / Al Ries, Laura Ries ; przekł. Mariola Ciszewska.
Okładka pozycji Upadek reklamy i wzlot public relations

Upadek reklamy i wzlot public relations

Tyt. oryg.: "Fall of advertising and the rise of PR ".

Autor: Ries, Al

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Al Ries, Laura Ries ; przekł. Mariola Ciszewska.
Hasła: Public relations - a reklama Reklama - a public relations
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004.
Opis fizyczny:287, [1] s. : faks., fot., wykr. ; 21 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: "Fall of advertising and the rise of PR" 2002.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 65
Numer inw.: 39010
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Ries, Al

Ries, Al

Al Ries to amerykański specjalista od marketingu i autor. Jest współzałożycielem i prezesem firmy doradczej Ries & Ries z Atlanty wraz ze swoją partnerką i córką Laurą Ries. Wraz z Jackiem Troutem Riesowi przypisuje się odrodzenie idei „pozycjonowania” w dziedzinie marketingu. Ries ukończył DePauw University na kierunku matematyka w 1950 r. Przyjął stanowisko w dziale reklamy General Electric, zanim w 1961 r. Założył własną agencję reklamową w Nowym Jorku, Ries Cappiello Colwell. Jack Trout dołączył do agencji w 1967 r. Ries Trout napisał trzyczęściowy cykl artykułów [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  22 niezmienne prawa marketingu : naruszasz je na własne ryzyko!  1Okładka książki  Upadek reklamy i wzlot public relations  2Okładka książki  Wojna marketingu z zarządzaniem : dlaczego menedżerowie i marketingowcy nie mogą się porozumieć i jak temu zaradzić  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy