Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20221219132222077474 / Katalog / Szczegóły pozycji

Retail 4.0 - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej / Philip Kotler, Giuseppe Stigliano ; tłumaczenie Anna Bianchi ; [przedmowa i rozdział
Okładka pozycji Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Tytuł oryginału: "Retail 4.0 : 10 regole per l`era digitale,".

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna



Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - opis wydawcyRewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą

szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią.Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler, Giuseppe Stigliano ; tłumaczenie Anna Bianchi ; [przedmowa i rozdział "11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym" Anna Bianchi].
Hasła:Czwarta rewolucja przemysłowa
Handel detaliczny
Handel elektroniczny
Komunikacja marketingowa
Zarządzanie
Poradnik
Adres wydawniczy:Warszawa : Polski Towarzystwo Ekonomiczne, copyright 2022.
Opis fizyczny:206, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Forma gatunek:Książki. Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:2022 r.
Twórcy:Bianchi, Anna Maria. Tłumaczenie

Stigliano, Giuseppe. Autor
Przedmowa

Odbiorcy:Menedżerowie. Specjaliści ds. marketingu.
Powiązane zestawienia:Czwarta rewolucja przemysłowa
Handel detaliczny
Handel elektroniczny
Komunikacja marketinowa
Zarządzanie
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 61.195
Numer inw.: 61195
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing  12Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  13Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  14Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy