Retail 4.0 : 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej
Tytuł oryginału: "Retail 4.0 : 10 regole per l`era digitale,".
Autor: Kotler, Philip
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - opis wydawcyRewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwijają się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą
szybkością, rynek stał się bardziej poziomy, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko odbiorcą kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się ich twórcą. Wiele firm postrzega to jako problem, a nawet apokalipsę handlu detalicznego, ale inne jako niezwykłą okazję. Książka ma na celu przedstawienie ram interpretacyjnych do zrozumienia konsekwencji transformacji cyfrowej dla handlu detalicznego i skutecznego zarządzania nią.Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Milano, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA Aeroporti di Milano, Shiseido Group. W książce opisano też 11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Philip Kotler, Giuseppe Stigliano ; tłumaczenie Anna Bianchi ; [przedmowa i rozdział "11 polskich start-upów, które będą napędzać innowacje w handlu detalicznym" Anna Bianchi]. | ||||||||||||||||
Hasła: | Czwarta rewolucja przemysłowa Handel detaliczny Handel elektroniczny Komunikacja marketingowa Zarządzanie Poradnik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polski Towarzystwo Ekonomiczne, copyright 2022. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 206, [1] strona : ilustracje ; 24 cm. Forma gatunek: | Książki. Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 2022 r. | Twórcy: | Bianchi, Anna Maria. Tłumaczenie | Stigliano, Giuseppe. Autor Przedmowa Odbiorcy: | Menedżerowie. Specjaliści ds. marketingu. | Powiązane zestawienia: | Czwarta rewolucja przemysłowa | Handel detaliczny Handel elektroniczny Komunikacja marketinowa Zarządzanie Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 61.195
Numer inw.: 61195
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]