Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola
Tyt. oryg.: : "Marketing Management : Analysis, Planning, Implementation and Control".
Autor: Kotler, Philip
Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; red. nauk. Marek Belka. | ||||||
Hasła: | Marketing - kontrola Marketing - planowanie Marketing - teoria | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Felberg SJA, 1999. | ||||||
Wydanie: | Wyd. 7 | ||||||
Opis fizyczny: | XXX, 743, [1] s. : 1 portr., rys., wykr. ; 26 cm. Uwagi: | Indeksy. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Wyp nr 108
ul. Puławska 119
tel. 22 843 16 85
Dostępna na zamówienie
Sygnatura: Magazyn: 33
Numer inw.: 26231
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Wyp nr 125
ul. Czerniakowska 38A
tel. 22 841 33 58
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 33.231
Numer inw.: 33231
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]