Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20110419111858046977 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola / Philip Kotler ; red. nauk. Marek Belka.
Okładka pozycji Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola

Tyt. oryg.: : "Marketing Management : Analysis, Planning, Implementation and Control".

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; red. nauk. Marek Belka.
Hasła:Marketing - kontrola
Marketing - planowanie
Marketing - teoria
Adres wydawniczy:Warszawa : Felberg SJA, 1999.
Wydanie:Wyd. 7
Opis fizyczny:XXX, 743, [1] s. : 1 portr., rys., wykr. ; 26 cm.
Uwagi:Indeksy.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: Rewersy: 339
Numer inw.: 35445
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp nr 108
ul. Puławska 119
tel. 22 843 16 85

Dostępna na zamówienie
Sygnatura: Magazyn: 33
Numer inw.: 26231
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Wyp nr 125
ul. Czerniakowska 38A
tel. 22 841 33 58

Sygnatura: Rewersy: 33
Numer inw.: 36002
Dostępność: wypożyczana za kaucją na 14 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 33.231
Numer inw.: 33231
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing  7Okładka książki  Marketing  11Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  12Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  13Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  14Okładka książki  Marketing lateralny  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy