Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160817154226028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Okładka pozycji Marketing

Marketing

Tyt. oryg.: "Marketing management, ".

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna



Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy,

jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America. Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekład Marek Zawiślak i Jacek Środa.
Hasła:Marketing
Podręczniki
Adres wydawniczy:Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2012.
Wydanie:Wyd. zm. i uzup.
Opis fizyczny:848 s. wiele liczb. : il. kolor. ; 29 cm.
Uwagi:Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Marketing
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

BD nr XXX
ul. Melsztyńska 4
tel. 22 849 37 98

Sygnatura: 33
Numer inw.: 43206
Dostępność: wypożyczana na 2 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 54.768
Numer inw.: 54768
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  12Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  13Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  14Okładka książki  Marketing lateralny  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy