Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20101203112659098609 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing 3.0 - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek? / Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przeł. [z ang.] Dorota Gasper.
Okładka pozycji Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?

Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan ; przeł. [z ang.] Dorota Gasper.
Hasła:Marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, cop. 2010.
Opis fizyczny:199 s. : il. ; 25 cm.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. CZĘŚĆ I
  2. TRENDY
  3. ROZDZIAŁ PIERWSZY
  4. Nadchodzi Marketing 3.0
  5. ROZDZIAŁ DRUGI
  6. Model przyszłości dla Marketingu 3.0
  7. CZĘŚĆ II
  8. STRATEGIA
  9. ROZDZIAŁ TRZECI
  10. Przekonanie do misji konsumentów
  11. ROZDZIAŁ CZWARTY
  12. Przekonanie do wartości pracowników
  13. ROZDZIAŁ PIĄTY
  14. Przekonanie do wartości partnerów z kanału dystrybucyjnego
  15. ROZDZIAŁ SZÓSTY
  16. Przekonanie do wizji udziałowców
  17. CZĘŚĆ III ZASTOSOWANIE
  18. ROZDZIAŁ SIÓDMY
  19. Transformacja społeczno-kulturowa
  20. ROZDZIAŁ ÓSMY
  21. Tworzenie przedsiębiorców na rynkach wschodzących
  22. ROZDZIAŁ DZIEWIĄTY
  23. Dążenie do ochrony środowiska
  24. ROZDZIAŁ DZIESIĄTY
  25. Poskładanie wszystkiego w całość

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339 C
Numer inw.: 73111
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing  12Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  13Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  14Okładka książki  Marketing lateralny  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy