Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; przeł. Robert Bartołd. | ||||||
Hasła: | Marketing - poradnik | ||||||
Adres wydawniczy: | Poznań : Rebis Sp. z o.o., 2004. | ||||||
Opis fizyczny: | 186, [2] s. 22 cm.Uwagi: | Oryg. "Philip Kotler Answers Your Questions On Marketi ng" | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]