Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; oprac. Aniela Styś ; oprac. Ryszard Kłeczek ; oprac. Jarosław Woźniczka ; tł. Lucyna Adamus ; tł. Wiktor Kisiel ; tł. Małgorzata Woźniczka. | ||||||
Hasła: | Marketing | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 2002 | ||||||
Opis fizyczny: | 1104 s. : il., mapa ; 27 cm.Uwagi: | Tyt. oryg.: "Principles of marketing" 1999. Bibliogr. przy rozdz. Indeks. Podręcznik akademicki. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 4720
Numer inw.: 4720
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]