Marketing management
Autor: Kotler, Philip.
For the MBA "Marketing Management" course and/or undergraduate capstone marketing strategy course. This is the #1 selling marketing management textbook worldwide because it consistently delivers on its brand promise: to be the first to reflect changes in marketing theory and practice.
Odpowiedzialność: | Philip Kotler, Kevin Keller. | ||||||||||||||||
Hasła: | Marketing Zarządzanie produktem Badania marketingowe Lojalność konsumentów Nawyki konsumenckie Satysfakcja konsumentów Pozycjonowanie (marketing) Marka (ekonomia) Podręcznik | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, copyright 2006. | ||||||||||||||||
Wydanie: | Twelfth ed. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | XXXIX, 729, [46] stron : ilustracje ; 28 cm. Uwagi: | Słowniczek terminów fachowych. Bibliografia na końcu rozdziałów. Indeks. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe . Publikacje fachowe. | Dziedzina: | Zarządzanie i marketing | Powstanie dzieła: | 1994 r. | Twórcy: | Keller, Kevin Lane. (1956- ). Autor | Odbiorcy: | Szkoły wyższe. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 18752
Numer inw.: 18752
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]