Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing management / Philip Kotler, Kevin Keller.
Okładka pozycji Marketing management

Marketing management

Autor: Kotler, Philip.

Notka biograficzna



For the MBA "Marketing Management" course and/or undergraduate capstone marketing strategy course. This is the #1 selling marketing management textbook worldwide because it consistently delivers on its brand promise: to be the first to reflect changes in marketing theory and practice.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler, Kevin Keller.
Hasła:Marketing
Zarządzanie produktem
Badania marketingowe
Lojalność konsumentów
Nawyki konsumenckie
Satysfakcja konsumentów
Pozycjonowanie (marketing)
Marka (ekonomia)
Podręcznik
Adres wydawniczy:Upper Saddle River, NJ : Pearson Prentice Hall, copyright 2006.
Wydanie:Twelfth ed.
Opis fizyczny:XXXIX, 729, [46] stron : ilustracje ; 28 cm.
Uwagi:Słowniczek terminów fachowych. Bibliografia na końcu rozdziałów. Indeks.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe . Publikacje fachowe.
Dziedzina:Zarządzanie i marketing
Powstanie dzieła:1994 r.
Twórcy:Keller, Kevin Lane. (1956- ). Autor

Odbiorcy:Szkoły wyższe.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 18752
Numer inw.: 18752
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing  12Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  13Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  14Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy