Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Moje przygody z marketingiem / Philip Kotler ; przekład Dorota Gasper.
Okładka pozycji Moje przygody z marketingiem

Moje przygody z marketingiem

Tyt. oryg.: "My adventures in marketing ".

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna



"Moje przygody z marketingiem" to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia

prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka "Marketing", w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; przekład Dorota Gasper.
Hasła:Kotler, Philip - (1931- )
Ekonomiści - Stany Zjednoczone - od 1945 r.
Marketing
Pamiętniki amerykańskie - od 1945 r.
Adres wydawniczy:Warszawa : MT Biznes, 2017.
Opis fizyczny:242 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:U góry 4 s. okł.: Marketing.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 339
Numer inw.: 77806
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing  12Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  13Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  14Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy