Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Sztuki wizualne jako nośniki ideologii / red. Marcin Lisiecki.
Okładka pozycji Sztuki wizualne jako nośniki ideologii

Sztuki wizualne jako nośniki ideologii




Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym, że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej, a także ważnym narzędziem oddziaływania społecznego i kulturowego. Zagadnienie to jawi się na tyle interesującym i istotnym obszarem badawczym, gdyż ukazuje nasze uwikłanie w ideologiczne postrzeganie świata.Od Redaktora


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. Marcin Lisiecki.
Seria:Oblicza Mediów
Hasła:1901-2000
2001-
Kultura - 20-21 w.
Propaganda
Sztuka - ideologia
Sztuka - socjologia
Adres wydawniczy:Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009.
Opis fizyczny:409 s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 392-409.
Powiązane zestawienia:Kultura
Propaganda
Sztuka – socjologia
Ideologia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.075
Numer inw.: 49075
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Oblicza Mediów należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce Tom 1.9

Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce


"Książka zatytułowana Voyeuryzm medialny w kontekście współczesnej prasy w Polsce dotyczy aktualnego i ważnego problemu, jakim jest zjawisko podglądania występujące we współczesnych mediach. Zjawisko to w istotny sposób organizuje sposób postrzegania rzeczywistości przez media: determinuje jakość materiałów [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Nowe media a media tradycyjne : prasa, reklama, internet Tom 2.9

Nowe media a media tradycyjne : prasa, reklama, internet


Kolejność czytania serii/cyklu
Sztuki wizualne jako nośniki ideologii Tom 3.9

Sztuki wizualne jako nośniki ideologii


Sztuki wizualne powoli stają się istotnym obszarem badań nauk społecznych. Spowodowane jest to tym, że obrazy stały się dominującym składnikiem kultury popularnej, a także ważnym narzędziem oddziaływania społecznego i kulturowego. Zagadnienie to jawi się na tyle interesującym i istotnym obszarem badawczym, gdyż ukazuje nasze [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009 Tom 4.9

Demokratyczne przemiany polskich mediów w latach 1989-2009


Artykuły i szkice zebrane w tym tomie mają wspólny przedmiot. Są nimi polskie media, ale także ich odbiorcy, obserwowani w ciągu pierwszych dwudziestu lat transformacji. Wszystkie teksty łączy również uwaga zwrócona na polityczny aspekt przemian. Fragment wstępu

Kolejność czytania serii/cyklu
Ludzie polskich mediów : celebryci a redaktorzy Tom 5.9

Ludzie polskich mediów : celebryci a redaktorzy


Dwadzieścia lat po czerwcowych wyborach do Sejmu i Senatu w 1989 roku - kiedy to Polacy znaleźli się w nowej rzeczywistości z poczuciem zwycięstwa nad rządami autorytarnymi - prasoznawcy zastanawiają się nad problemami wolności mediów, pracą dziennikarzy i skutecznością ich działań. Dokonują bilansu tego, co zostało zrobione i co [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Prawo, etyka czy rynek? : zmiany w polskich mediach po 1989 roku Tom 6.9

Prawo, etyka czy rynek? : zmiany w polskich mediach po 1989 roku


Okres transformacji ustrojowej spowodował zmiany nie tylko na rynku politycznym. Zmieniła się cała rzeczywistość - przemiany objęły bowiem sferę gospodarczą, społeczną, jak również w poważnym stopniu medialną. Przed polskim ustawodawcą stanęło poważne zadanie dostosowania prawa do wyzwań rynku. Należało na nowo zdefiniować [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Radio i gazety : transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku Tom 7.9

Radio i gazety : transformacja polskich mediów regionalnych po 1989 roku


Transformacja prasy i radia w Polsce po 1989 r. miała swoje umocowanie w odmiennych aktach pranych. Prasa, najpierw centralna, a potem regionalna i lokalna już w 1989 r. nabrała cech charakterystycznych dla wolnych mediów. "Gazeta Wyborcza" - jako forum wymiany niczym nieskrępowanych poglądów, ale też afirmacja kandydatur obozu [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy