Marketing w sektorze publicznym : mapa drogowa wyższej efektywności
Tyt. oryg.: "Marketing in the public sector : a roadmap for improved performance".
Autor: Kotler, Philip
Książka znanego guru marketingu Philipa Kotlera i Nancy Lee jest wyjątkową publikacją na polskim rynku. Napisana prostym i zrozumiałym językiem, z setkami przykładów, umożliwia samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa obszarach.
Odpowiedzialność: | Philip Kotler, Nancy Lee ; przeł. Andrzej Ehrlich. | ||||||
Seria: | Wharton School Publishing; Przedsiębiorczość i Zarządzanie - Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego | ||||||
Hasła: | Marketing Sektor publiczny - zarządzanie | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2008. | ||||||
Opis fizyczny: | 306 s. : il. ; 25 cm. Uwagi: | Indeks. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]