Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego
Autor: Kotler, Philip
Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; tłum. Michał Potkaniawski. | ||||||||
Seria: | Biblioteka Menedżera | ||||||||
Hasła: | Gospodarka narodowa - polityka - 20 w. Marketing | ||||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999. | ||||||||
Opis fizyczny: | 490 s. : il. ; 21 cm.Uwagi: | Tyt. oryg.: "The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth" 1997 | Powiązane zestawienia: | Gospodarka narodowa | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]