Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20110419112204065374 / Katalog / Szczegóły pozycji

Marketing narodów - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego / Philip Kotler ; tłum. Michał Potkaniawski.
Okładka pozycji Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego

Marketing narodów : strategiczne podejście do budowania bogactwa narodowego

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; tłum. Michał Potkaniawski.
Seria:Biblioteka Menedżera
Hasła:Gospodarka narodowa - polityka - 20 w.
Marketing
Adres wydawniczy:Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999.
Opis fizyczny:490 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: "The marketing of nations : a strategic approach to building national wealth" 1997
Powiązane zestawienia:Gospodarka narodowa
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 33
Numer inw.: 47000
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  4Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  7Okładka książki  Marketing  8Okładka książki  Marketing  12Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  13Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  14Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy