Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Kotler o marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Kotler o marketingu: jak kreować i opanowywać rynki

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; tł. Magdalena Loska.
Seria:Biblioteka Menedżera
Hasła:Marketing - poradnik
Menedżerowie - praca - organizacja - metody - poradnik
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
Rynek - ekonomia - zagadnienia
Adres wydawniczy:Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999.
Opis fizyczny:297 s. : il. ; 21 cm.
Uwagi:Oryg.: "Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets", 1999.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 104
ul. Ludowa 4
tel. 22 840 29 01

Sygnatura: 33
Numer inw.: 25886
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  3Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  4Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing  7Okładka książki  Marketing  11Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  12Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  13Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  14Okładka książki  Marketing lateralny  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy