Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; tł. Magdalena Loska. | ||||||
Seria: | Biblioteka Menedżera | ||||||
Hasła: | Marketing - poradnik Menedżerowie - praca - organizacja - metody - poradnik Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik Rynek - ekonomia - zagadnienia | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydaw. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop. 1999. | ||||||
Opis fizyczny: | 297 s. : il. ; 21 cm.Uwagi: | Oryg.: "Kotler on marketing : how to create, win, and dominate markets", 1999. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]