Marketing narodów : strategiczne podejście do budowani a bogactwa narodowego
Autor: Kotler, Philip
Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; Somkid Jatusripitak ; Suvit Maesincee ; przeł. [z ang.] Michał Potkaniewski. | ||||||
Seria: | Biblioteka Menedżera | ||||||
Hasła: | Marketing Marketing narodów Marketing globalny Gospodarka narodowa - polityka - 20 w. Marketing - rozwój gospodarczy narodu | ||||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, cop.1999. | ||||||
Opis fizyczny: | 490 s. : rys., wykr. ; 21 cm.Powiązane zestawienia: | Gospodarka narodowa | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 33.713
Numer inw.: 33713
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]