Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Kotler o marketingu - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Kotler o marketingu : jak kreować i opanowywać rynki

Autor: Kotler, Philip

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; przeł. [z ang.] Magdalena Loska.
Seria:Biblioteka Menedżera
Hasła: Marketing strategiczny Marketing taktyczny Marketing administracyjny Marketing transformacyjny Marketing
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999.
Opis fizyczny:297 s. : rys., wykr. ; 21 cm.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 125
ul. Czerniakowska 38A
tel. 22 841 33 58

Sygnatura: 33 Rewers
Numer inw.: 20237
Dostępność: wypożyczana na 14 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 33.285
Numer inw.: 33285
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Kotler, Philip

Kotler, Philip

Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu  3Okładka książki  Marketing : analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola  4Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  5Okładka książki  Marketing : podręcznik europejski  6Okładka książki  Marketing  7Okładka książki  Marketing  11Okładka książki  Marketing 3.0 : dobry produkt?, zadowolony klient?, spełniony człowiek?  12Okładka książki  Marketing 4.0 : era cyfrowa  13Okładka książki  Marketing 5.0 : technologie next tech  14Okładka książki  Marketing lateralny  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy