Odpowiedzialność: | Philip Kotler ; przeł. [z ang.] Magdalena Loska. | ||||
Seria: | Biblioteka Menedżera | ||||
Hasła: | Marketing strategiczny Marketing taktyczny Marketing administracyjny Marketing transformacyjny Marketing | ||||
Adres wydawniczy: | Kraków : Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 1999. | ||||
Opis fizyczny: | 297 s. : rys., wykr. ; 21 cm.Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Notka biograficzna:
Kotler, Philip
Philip Kotler ur. 27 maja 1931 w Chicago – ekonomista amerykański, honorowy profesor Katedry Marketingu Międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University. Kellogg School of Management jest jedną z najważniejszych uczelni biznesu na świecie, kształcących w zakresie marketingu. Philip Kotler jest autorem i współautorem podręczników i opracowań w dziedzinie marketingu. Za najważniejszą pozycję książkową uważana jest Marketing Management. Jest to popularny podręcznik studentów kierunków marketingu. Kotler jest autorem artykułów publikowanych w najważniejszych[potrzebny [>>]