Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Etyka w polskim public relations - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze / Jerzy Olędzki ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Okładka pozycji Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze

Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze

Autor: Olędzki, Jerzy




Ta książka zaprasza do etycznego myślenia w publicv relations. Etyka ze swej istoty i definicji łączy ludzi, a nie dzieli, odwołuje się do podstawowych wartości, godzących różne teorie i systemy. Wymóg poszanowania człowieka, jego godności, potępienia oszustwa, pochwała życzliwości niesą własnością jakiegokolwiek pojedynczego kodeksu etycznego czy jednej religii.[...]


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Jerzy Olędzki ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Seria:Seria Media Polskie : t. 2
Hasła:Etyka biznesu - Polska
Public relations - Polska
Adres wydawniczy:Warszawa : Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR, 2009.
Opis fizyczny:279, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Zawiera wykresy. Bibliogr. s. 149-154. Streszcz. ang., spis treści także ang.
Powiązane zestawienia:Etyka biznesu
Public relations
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.992
Numer inw.: 48992
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Komunikowanie w świecie : narzędzia, teorie, unormowania  1Okładka książki  Komunikowanie w świecie : narzędzia, teorie, unormowania  2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Media Polskie należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Mechanizmy propagandy : wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce Tom 1.9

Mechanizmy propagandy : wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce


Kolejność czytania serii/cyklu
Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze Tom 2
Tom 2

Etyka w polskim public relations : refleksje badawcze


Ta książka zaprasza do etycznego myślenia w publicv relations. Etyka ze swej istoty i definicji łączy ludzi, a nie dzieli, odwołuje się do podstawowych wartości, godzących różne teorie i systemy. Wymóg poszanowania człowieka, jego godności, potępienia oszustwa, pochwała życzliwości niesą własnością jakiegokolwiek pojedynczego [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Media masowe wobec przemocy i terroryzmu Tom 3
Tom 3

Media masowe wobec przemocy i terroryzmu


Czytelnik tego zbioru znajdzie w nim liczne przykłady skutecznego wykorzystywania mediów na wszystkich płaszczyznach działania grup terrorystycznych (nazywanych również grupami oporu niekierowanego), które w oparciu o nie budują i cementują własne struktury organizacyjne. Wiele trafnych spostrzeżeń dotyczy rosnącej roli Internetu [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej Tom 5
Tom 5

Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej


Celem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy