Mechanizmy propagandy : wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce
Autor: Szurmiński, Łukasz
Odpowiedzialność: | Łukasz Szurmiński ; Instytut Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. | ||||||||||
Seria: | Media Polskie | ||||||||||
Hasła: | Konflikt 1998- w Kosowie Propaganda wojenna Środki masowego przekazu - a konflikt Walka informacyjna | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Oficyna Wydawnicza Aspra-JR, 2008. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 343, [1] s. : il. (w tym kolor.) ; 23 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 263-294. Indeksy. | Powiązane zestawienia: | Konflikty zbrojne, wojny (od 1945 r. ) | Środki masowego przekazu Propaganda wojenna Walka informacyjna Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 47.996
Numer inw.: 47996
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Media Polskie należy czytać w określonej kolejności:
Mechanizmy propagandy : wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce |
Tom 2 Etyka w polskim public relations : refleksje badawczeTa książka zaprasza do etycznego myślenia w publicv relations. Etyka ze swej istoty i definicji łączy ludzi, a nie dzieli, odwołuje się do podstawowych wartości, godzących różne teorie i systemy. Wymóg poszanowania człowieka, jego godności, potępienia oszustwa, pochwała życzliwości niesą własnością jakiegokolwiek pojedynczego [...] |
Tom 3 Media masowe wobec przemocy i terroryzmuCzytelnik tego zbioru znajdzie w nim liczne przykłady skutecznego wykorzystywania mediów na wszystkich płaszczyznach działania grup terrorystycznych (nazywanych również grupami oporu niekierowanego), które w oparciu o nie budują i cementują własne struktury organizacyjne. Wiele trafnych spostrzeżeń dotyczy rosnącej roli Internetu [...] |
Tom 5 Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii EuropejskiejCelem niniejszej książki jest rekonstrukcja i analiza modelu zinstytucjonalizowanych (sformalizowanych) działań lobbingowych podejmowanych przez największe europejskie firmy telewizyjne w kontekście wspólnotowej polityki audiowizualnej. Należy tym samym zastrzec, iż poza spektrum zainteresowania niniejszej pracy znajdują się wszelkiego [...] |