Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20140613143844028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Ciało w kulturze i nauce / red. Beata Ziółkowska, Anna Cwojdzińska i Mariusz Chołody.
Okładka pozycji Ciało w kulturze i nauce

Ciało w kulturze i nauce




W niniejszym zbiorze proponujemy różne perspektywy ujmowania ciała, z jednej strony jako biologicznego organizmu rządzonego fizjologią i popędami, z drugiej - jako organizmu społecznego modelowanego przez kulturę.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:red. Beata Ziółkowska, Anna Cwojdzińska i Mariusz Chołody.
Seria:Zastosowania Psychologii
Hasła:Antropologia społeczna
Ciało ludzkie
Psychofizjologia
Psychologia ciała
Socjologia ciała
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe Scholar, 2009.
Opis fizyczny:123, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy pracach.
Powiązane zestawienia:Antropologia społeczna
Psychofizjologia
Ciało ludzkie
Psychologia ciała
Socjologia ciała
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.977
Numer inw.: 47977
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Zastosowania Psychologii należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Ciało w kulturze i nauce Tom 1.9

Ciało w kulturze i nauce


W niniejszym zbiorze proponujemy różne perspektywy ujmowania ciała, z jednej strony jako biologicznego organizmu rządzonego fizjologią i popędami, z drugiej - jako organizmu społecznego modelowanego przez kulturę.

Kolejność czytania serii/cyklu
Rola środowiska w rozwoju małego dziecka : metody badania Tom 2.9

Rola środowiska w rozwoju małego dziecka : metody badania


Kiedy fizyczne otoczenie sprzyja rozwojowi dziecka? Na ile powinno być ono zróżnicowane? Jakie działania rodziców są ważne dla rozwoju dziecka w okresie wczesnego dzieciństwa? Na te i inne pytania dotyczące czynników rozwoju dziecka znajdzie Czytelnik odpowiedź w prezentowanej monografii.Przedstawiono w niej wyniki badań, poświęconych [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Opętanie (nie)jedzeniem Tom 3.9

Opętanie (nie)jedzeniem


U źródeł anoreksji, bulimii i innych zaburzeń łaknienia leży to, co formowało jednostkę od najwcześniejszych momentów życia. Są to czynniki zarówno zewnętrzne (np. nieprawidłowe relacje w rodzinie czy wymóg szczupłej sylwetki upowszechniany przez media), jak i osobowościowe (m.in. wzmożona potrzeba perfekcjonizmu, skłoność do [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Dorastanie osób z niepełnosprawnością intelektualną Tom 4.9

Dorastanie osób z niepełnosprawnością intelektualną


Autorka przedstawia problemy związane z dojrzewaniem dziewcząt i chłopców niepełnosprawnych intelektualnie. Omawia zmiany biologiczne, intelektualne, emocjonalne i społeczne pojawiające się w okresie dojrzewania, wyraziście ukazując spiętrzenie trudności w przypadku tej grupy młodzieży. Ukazuje specyfikę dorastania dziewcząt i [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Czy dorastanie musi być trudne? Tom 5.9

Czy dorastanie musi być trudne?


Niewątpliwymi atutami książki są z jednej strony rzetelna informacja o zmianach zachodzących w życiu młodych ludzi - podana w sposób logiczny i uporządkowany, z drugiej zaś - spojrzenie poradnikowe: jak dorośli mogą na te zmiany reagować i które reakcje pomagają, a które przeszkadzają w rozwoju i układaniu wzajemnych relacji. [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy