Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Zarządzanie wynagrodzeniami / Michael Armstrong ; przeł. Magdalena Lany.
Okładka pozycji Zarządzanie wynagrodzeniami

Zarządzanie wynagrodzeniami

Tyt. oryg.: "Handbook of employee reward management and practice, ".

Autor: Armstrong, Michael




Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych. Wiąże się ono z projektowaniem, wdrażaniem i obsługą systemów wynagrodzeń uwzględniających potrzeby zarówno firmy, jak i jej grup interesów. Ogólnym zadaniem zarządzania wynagrodzeniami jest sprawiedliwe i spójne

wynagradzanie pracowników zgodnie z tworzoną przez nich wartością, w sposób ułatwiający firmie realizację celów strategicznych. Książka Michaela Armstronga to kompleksowy podręcznik dla każdego, kto zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii, polityki i procedur dotyczących wynagradzania pracowników lub chce zdobyć wiedzę w tym zakresie. Jego treść jest zgodna ze standardami zawodowymi w zakresie wynagradzania pracowników opracowanymi przez Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). Stanowi on cenną pomoc dla wykładowców i studentów, a specjalistom ds. zasobów ludzkich i zarządzania wynagrodzeniami oferuje wiele porad i wskazówek. W podręczniku przedstawiono zarówno ramy pojęciowe, jak i praktyczne aspekty zarządzania wynagrodzeniami. Czytelnik znajdzie tu wiele informacji o najważniejszych teoriach i najlepszych praktykach wynagradzania pracowników. Są one przedstawione w sposób przejrzysty i zrozumiały, uzupełnione listami kontrolnymi, diagramami i podsumowaniami. Oto najważniejsze tematy omówione w książce: * podstawowe założenia i ramy pojęciowe zarządzania wynagrodzeniami * wartościowanie stanowisk pracy i zależności między nimi * struktura płac i kategorii zaszeregowania * płace uwarunkowane sytuacyjnie * zarządzanie wynagrodzeniami wybranych grup pracowników * świadczenia pracownicze i programy emerytalne * procedury i przypadki dotyczące zarządzania wynagrodzeniami Przedstawiono ponadto wyniki najnowszych badań przeprowadzonych przez firmę e-reward oraz przykłady ponad 30 nowych najlepszych praktyk w dziedzinie zarządzania wynagrodzeniami. Ważne zagadnienia, takie jak budowanie zaangażowania, programy premiowania czy wynagradzanie pracowników wiedzy zostały przedstawione w nowym świetle.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Michael Armstrong ; przeł. Magdalena Lany.
Seria:HR
Hasła:Płaca - polityka
Podręczniki
Adres wydawniczy:Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2009.
Opis fizyczny:457 s. : il. ; 31 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: A handbook of employee reward management and practice, 2007. Bibliogr. s. 433-440. Indeks.
Powiązane zestawienia:Płaca
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 47.407
Numer inw.: 47407
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 11217
Numer inw.: 11217
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 12414
Numer inw.: 12414
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Zarządzanie ludźmi. Praktyczny przewodnik dla menedżerów liniowych  1Okładka książki  Zarządzanie zasobami ludzkimi  3Okładka książki  Zarządzanie zasobami ludzkimi  4Okładka książki  Zarządzanie zasobami ludzkimi  5Okładka książki  Zarządzanie zasobami ludzkimi  6




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) HR - Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych Tom 1.9

Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych


Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników Tom 2.9

Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników


Organizacja ma charakter społeczny, co oznacza, że o jakości jej funkcjonowania decyduje czynnik ludzki, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i zbiorowym. Jeśli organizacja chce się rozwijać, musi zwiększać efektywność poszczególnych osób, zespołów roboczych i większych grup działających w jej strukturze. Książka ta stanowi [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie talentami w organizacji Tom 3.9

Zarządzanie talentami w organizacji


Coraz częściej można spotkać się z opinią, że firmy powinny rozwijać strategie i programy zarządzania talentami. Warto pamiętać o tym, że zarządzanie talentami jest dziś nie tylko kolejnym programem działań w ramach funkcji personalnej, ale składnikiem strategii przedsiębiorstwa działającego w gospodarce opartej na wiedzy. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zespoły zarządzające : sekrety ich sukcesów i porażek Tom 4.9

Zespoły zarządzające : sekrety ich sukcesów i porażek


Książka jest poświęcona problematyce zarządzania opartego na teorii ról zespołowych. Teoria ta powstała w wyniku dziewięcioletnich badań prowadzonych przez Mereditha Belbina i jego współpracowników w Henley Management College. Uczestnicy kursu dla wyższej kadry menedżerskiej zostali tam poddani testom psychometrycznym, wykonywali [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie wynagrodzeniami Tom 5.9

Zarządzanie wynagrodzeniami


Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych. Wiąże się ono z projektowaniem, wdrażaniem i obsługą systemów wynagrodzeń uwzględniających potrzeby zarówno firmy, jak i jej grup interesów. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi : rozwijanie potencjału organizacji dzięki funkcji personalnej Tom 6.9

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi : rozwijanie potencjału organizacji dzięki funkcji personalnej


Jak powinien funkcjonować dział personalny, aby efektywnie wpływał na rozwój pracowników i całej organizacji? Jakie kompetencje powinni posiadać specjaliści ds. HR, aby ich działalność nie sprowadzała się do administrowania, ale była wpisana w strategię organizacji? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie personelem w organizacjach zróżnicowanych kulturowo Tom 7.9

Zarządzanie personelem w organizacjach zróżnicowanych kulturowo

Tyt. oryg.: "Managing people across cultures ".

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych Tom 8.9

Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych


Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych - opis wydawcyKsiążka omawia niezwykle aktualne zagadnienie jakim jest zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych. Prawdziwe wyzwanie dla menedżerów takich przedsiębiorstw stanowi większa złożoność otoczenia i niepewność [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy