Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Kompetencje społeczne - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych / Paweł Smółka.
Okładka pozycji Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych

Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych

Autor: Smółka, Paweł.




Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako

umiejętności interpersonalne. Nacisk położono w niej na podstawowe kwestie związane z doborem i konstruowaniem narzędzi pomocnych w oszacowaniu umiejętności interpersonalnych kandydata do pracy oraz na strategie i metody treningowe służące doskonaleniu talentów interpersonalnych pracowników. Szczegółowo omówiono w niej m. in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predyspozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznch, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Paweł Smółka.
Seria:HR
Hasła:Komunikacja interpersonalna - psychologia
Stosunki interpersonalne
Adres wydawniczy:Kraków ; Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2008.
Opis fizyczny:206 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Przeznaczenie:Dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących sią miękkimi szkoleniami.
Dla specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi, trenerów zajmujących sią miękkimi szkoleniami.
Powiązane zestawienia:Stosunki interpersonalne
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 45.944
Numer inw.: 45944
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) HR - Wolters Kluwer należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych Tom 1.9

Kompetencje społeczne : metody pomiaru i doskonalenia umiejętności interpersonalnych


Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników Tom 2.9

Rozwój organizacji poprzez rozwój efektywności pracowników


Organizacja ma charakter społeczny, co oznacza, że o jakości jej funkcjonowania decyduje czynnik ludzki, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i zbiorowym. Jeśli organizacja chce się rozwijać, musi zwiększać efektywność poszczególnych osób, zespołów roboczych i większych grup działających w jej strukturze. Książka ta stanowi [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie talentami w organizacji Tom 3.9

Zarządzanie talentami w organizacji


Coraz częściej można spotkać się z opinią, że firmy powinny rozwijać strategie i programy zarządzania talentami. Warto pamiętać o tym, że zarządzanie talentami jest dziś nie tylko kolejnym programem działań w ramach funkcji personalnej, ale składnikiem strategii przedsiębiorstwa działającego w gospodarce opartej na wiedzy. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zespoły zarządzające : sekrety ich sukcesów i porażek Tom 4.9

Zespoły zarządzające : sekrety ich sukcesów i porażek


Książka jest poświęcona problematyce zarządzania opartego na teorii ról zespołowych. Teoria ta powstała w wyniku dziewięcioletnich badań prowadzonych przez Mereditha Belbina i jego współpracowników w Henley Management College. Uczestnicy kursu dla wyższej kadry menedżerskiej zostali tam poddani testom psychometrycznym, wykonywali [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie wynagrodzeniami Tom 5.9

Zarządzanie wynagrodzeniami


Zarządzanie wynagrodzeniami polega na formułowaniu i wdrażaniu strategii i procesów, których celem jest należyte wynagradzanie pracowników za pomocą środków finansowych i niefinansowych. Wiąże się ono z projektowaniem, wdrażaniem i obsługą systemów wynagrodzeń uwzględniających potrzeby zarówno firmy, jak i jej grup interesów. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi : rozwijanie potencjału organizacji dzięki funkcji personalnej Tom 6.9

Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi : rozwijanie potencjału organizacji dzięki funkcji personalnej


Jak powinien funkcjonować dział personalny, aby efektywnie wpływał na rozwój pracowników i całej organizacji? Jakie kompetencje powinni posiadać specjaliści ds. HR, aby ich działalność nie sprowadzała się do administrowania, ale była wpisana w strategię organizacji? Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź w tej książce. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie personelem w organizacjach zróżnicowanych kulturowo Tom 7.9

Zarządzanie personelem w organizacjach zróżnicowanych kulturowo

Tyt. oryg.: "Managing people across cultures ".

Kolejność czytania serii/cyklu
Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych Tom 8.9

Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych


Zarządzanie zasobami ludzkimi na rynkach międzynarodowych - opis wydawcyKsiążka omawia niezwykle aktualne zagadnienie jakim jest zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach działających na rynkach międzynarodowych. Prawdziwe wyzwanie dla menedżerów takich przedsiębiorstw stanowi większa złożoność otoczenia i niepewność [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy