Marketing w gastronomii
Autor: Sala, Józef.
Gastronomia jako ogniwo sfery usług pełni ważne funkcje gospodarcze i społeczne. Dostarczając wysoko przetworzone produkty żywnościowe, może korzystnie wpływać na poziom życia ludności i przyczyniać się do unowocześnienia spożycia. Książka stanowi całościowe opracowanie z dziedziny marketingu w gastronomii. Autor omówił w niej m.in.: istotę i rolę gastronomii w gospodarce rynkowej,
pojęcie i specyfikę marketingu w gastronomii, strategie produktu w gastronomii indywidualnej, dystrybucję usług gastronomicznych,kształtowanie cen w gastronomii,promocję usług gastronomicznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Józef Sala. | ||||||
Hasła: | Gastronomia Marketing Turystyka | ||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. | ||||||
Opis fizyczny: | 246, [1] s. ; 21 cm. Powiązane zestawienia: | Gastronomia | Marketing Turystyka Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31
Sygnatura: 64 Turystyka
Numer inw.: 41371
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 36.774
Numer inw.: 36774
Dostępność: tylko na miejscu