Ręce trzymające lornetkę na żółtym tle, napis: poszukujemy pracownika

Szukamy osoby na stanowisko st. specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych. Na dokumenty czekamy do 2 czerwca 2025 r.

BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM. ZYGMUNTA ŁAZARSKIEGO W DZIELNICY MOKOTÓW M.ST. WARSZAWY 

poszukuje kandydatek / kandydatów na stanowisko

starszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych

w biurze Dyrekcji Biblioteki 

 

Warunki pracy:

  • Umowa o pracę
  • Wymiar czasu pracy: pełny etat
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00

Miejsce pracy:

  • Biuro Dyrekcji Biblioteki Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Wiktorska 10
  • Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze ekranowym, co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy, przemieszczaniem się wewnątrz budynku/lokalu Biblioteki oraz do urzędów i placówek bibliotecznych położonych na terenie dzielnicy.

Oferujemy:

  • możliwość rozwoju osobistego,
  • szkolenia,
  • wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5100-8000 zł brutto, adekwatnie do wykształcenia, posiadanego doświadczenia zawodowego oraz zaangażowania,
  • świadczenia socjalne (m.in. dofinansowanie do wypoczynku),
  • nagroda okolicznościowa z okazji Dnia Bibliotekarza, nagroda jubileuszowa, nagrody uznaniowe.

Nasze wymagania:

  • preferowane wykształcenie wyższe administracyjne lub ekonomiczne związane z gospodarowaniem nieruchomościami, i/lub studia podyplomowe z ww. obszarów,
  • minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office), urządzeń multimedialnych i biurowych,
  • praktyczna znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem podczas pracy pod presją czasu,
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność pracy w grupie oraz samodzielnej organizacji pracy własnej,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętność planowania i organizacji,
  • skrupulatność, sumienność,
  • wysoka kultura osobista,
  • gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.

Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie spraw organizacyjnych i administracyjnych,
  • dbałość o prawidłowy obieg dokumentów związanych z gospodarką środkami trwałymi i wyposażeniem instytucji,
  • dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów i informacji w firmie (rejestracja faktur, archiwizacja dokumentów),
  • współpraca z dostawcami usług,
  • współpraca z innymi działami w firmie, w tym z księgowością w kwestiach, związanych z płatnościami,
  • prowadzenie zagadnień związanych z administracją posiadanych obiektów, ich konserwacją i remontami, w tym ścisła współpraca z Dyrekcją Biblioteki w zakresie opracowywania planów konserwacji, remontów, inwestycji oraz nadzór nad ich realizacją,
  • administrowanie lokalami Biblioteki, jej budynkami, urządzeniami i wyposażeniem,
  • udział w nowych postępowaniach zakupowych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrzną procedurą zakupową,
  • prowadzenie spraw ubezpieczeń rzeczowych.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 1),
  • oświadczenie o zapoznaniu się z Klauzulą informacyjną dla kandydatów (załącznik nr 2).

Pracodawca zastrzega sobie możliwość wystąpienia do kandydata o dostarczenie informacji z Krajowego Rejestru Karnego (przed zawarciem umowy o pracę).

Jeśli jesteś zainteresowana/zainteresowany pracą w naszej instytucji dostarcz nam swoje dokumenty.

Komplet dokumentów należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: lub złożyć osobiście w Dziale Kadr i Płac Biblioteki do 2 czerwca 2025 roku. W razie przesłania przez kandydata dokumentów pocztą, za datę ich doręczenia do Biblioteki uważa się datę ich wpływu. Dokumenty, które zostały doręczone do Biblioteki po upływie terminu do składania dokumentów pozostawia się bez rozpatrzenia.

„Nabór na stanowisko starszego specjalisty ds. organizacyjno-administracyjnych w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy”.

Klauzula informacyjna dla kandydatów (zawarta w § 12 Regulaminu naboru na wolne stanowiska pracy w Bibliotece Publicznej im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy):

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz. U. UE.L.2016.119.1 z dnia 4 maja 2016 r.), dalej RODO, informujemy, że:

Administratorem pozyskanych danych osobowych z chwilą ich złożenia jest Biblioteka Publiczna im. Zygmunta Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, 02-587, przy ul. Wiktorskiej 10, reprezentowana przez Dyrektora.

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych – tel. 22 241 14 57, e-mail: . Dane i kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych także pod adresem: https://www.bpmokotow.waw.pl/bpmok/index.php/o-bibliotece/kontakt 

Podane dane osobowe przetwarzane będą w trybie art.  6  ust.  1  lit.  a  RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w związku z uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 221 Kodeksu pracy i w zakresie gromadzenia: imienia i nazwiska, daty urodzenia, danych kontaktowych, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia.

Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby rekrutacji na stanowisko.

Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Niepodanie danych spowoduje niemożność realizacji niniejszego procesu.

Dane osobowe będą przetwarzane w formie papierowej i elektronicznej, przez okres określony przepisami prawa o archiwizacji.

Pozyskane dane osobowe mogą być przekazywane wyłącznie odbiorcom, z którymi Administrator podpisał umowy przetwarzania danych w jego imieniu.

Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody może mieć następującą formę: Cofam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez ……… w Warszawie, udzieloną w dniu ……. w celu …… Podpis osoby, której dane dotyczą.

Przysługuje Panu/i prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pana/i osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO.

 

Wydrukuj ofertę pracy i oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych