Jak zdobyć kod Empik GO

Biblioteka Publiczna im. Z. Łazarskiego kontynuuje dystrybucję zakupionych kodów do serwisu Empik Go. Wraz z wejściem w życie nowego regulaminu zmianie ulega sposób wydawania kodów. Możliwość otrzymania kodu do platformy Empik Go mają wyłącznie czytelnicy Biblioteki Publicznej im. Z. Łazarskiego w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy nieposiadający zadłużeń na koncie bibliotecznym oraz zaktualizowali dane osobowe i kontaktowe w Bibliotece. Kod można pobrać od pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca. Jest on ważny 30 dni od momentu aktywowania. Każdy użytkownik może otrzymać w danym miesiącu tylko 1 kod.

Jak otrzymać kod Empik Go:

  1. Kod Empik Go można otrzymać podczas osobistej wizyty w Dzielnicowej Wypożyczalni Multimedialnej przy al. Niepodległości 19 (w godzinach otwarcia placówki), najlepiej pierwszego roboczego dnia miesiąca. Decyzję o podziale i wysokości puli kodów Empik Go odbieranych osobiście w placówce podejmuje kierownik Dzielnicowej Wypożyczalni Multimedialnej przy al. Niepodległości 19/lok. c.

  2. Kod Empik Go można też otrzymać po wysłaniu e-maila pierwszego dnia miesiąca. UWAGA! E-maile wysłane wcześniej nie będą brane pod uwagę. W tytule korespondencji należy podać nazwę serwisu, a w treści korespondencji imię i nazwisko oraz numer karty bibliotecznej. Dystrybucja kodów odbywa się po pomyślnym zweryfikowaniu konta bibliotecznego użytkownika. Kody będą rozsyłane według kolejności zgłoszeń, pierwszego dnia roboczego każdego miesiąca aż do wyczerpania puli.

WAŻNE!
1. Każdy Użytkownik może otrzymać w danym miesiącu tylko 1 kod do Empik Go. Liczba kodów jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.
2. Biblioteka nie przyjmuje rezerwacji na kody dostępu do platformy Empik Go.
3. Udostępniony kod do platform online należy aktywować w danym miesiącu, w którym się go otrzymało (nie później niż ostatniego dnia miesiąca). Aktywowany kod umożliwia 30-dniowy dostęp do wybranej platformy.
4. Po upływie terminu kody niewykorzystane są automatycznie dezaktywowane.
5. Biblioteka nie ponosi odpowiedzialności za niewykorzystane kody i nie przyjmuje reklamacji za działanie platform.
6. Użytkownik, który pobierze kod dostępu, a nie aktywuje go w terminie, będzie miał zablokowany dostęp do pobierania kodów z Biblioteki na okres 3 miesięcy.
7. W przypadku braku środków na zakup dostępu do w/w platform Biblioteka zastrzega sobie możliwość ograniczenia lub nieuruchomienia usługi w danym roku kalendarzowym, lub wyłączenia usługi w dowolnym momencie roku.

Dofinansowano ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach realizacji Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2025 w ramach zadania: „Dofinansowania dla bibliotek publicznych na zakup nowości wydawniczych oraz usługi zdalnego dostępu do książek, w formatach e-booków i/lub audiobooków i/lub synchrobooków – Priorytet 1, Kierunek interwencji 1.1 w ramach NPRCz 2.0”.