Zmieniamy się dla Was
Jak zarejestrować się do Biblioteki na Mokotowie. Instrukcja krok po kroku.
KROK 1
Jeśli jesteś na stronie Biblioteki, w menu głównym znajdź zakładkę KATALOG.
KROK 2
Po wybraniu zakładki KATALOG otworzy się strona z katalogiem. Na górnym pasku po prawej stronie znajdziesz KONTO.
KROK 3
Po kliknięciu w KONTO rozwinie się okno z poleceniami. Wybierz ZAREJESTRUJ SIĘ.
KROK 4
Po wybraniu ZAREJESTRUJ SIĘ otworzy się strona z DANYMI BIBLIOTEKI. Tu dane wgrywają się automatycznie, idź DALEJ.
KROK 5
Po wybraniu DALEJ otworzy się strona z danymi do uzupełnienia w kolejnych krokach (dane osobowe, adres zamieszkania, hasło, podsumowanie, potwierdzenie). Hasło ustala sam czytelnik. Hasło powinno mieć 12 znaków (zawierać małe i wielkie litery, liczby oraz znaki specjalne, np. #@&^). W wypadku osób niepełnoletnich należy podać wyżej wymienione informacje rodzica lub opiekuna prawnego.
KROK 6
Przejdź przez kolejne kroki, uzupełnij wymagane pola, a na koniec potwierdź rejestrację. Po zakończeniu rejestracji on-line otrzymasz potwierdzenie na adres mailowy. W ciągu 7 dni zweryfikuj konto w dowolnej placówce bibliotecznej na terenie Mokotowa. Po upływie tego terminu konto o statusie Rejestracja Opac zostanie zlikwidowane.