Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Wywieranie wpływu na ludzi - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka Robert B. Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke.
Okładka pozycji Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka Robert B. Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke.

Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka Robert B. Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke.

Autor: Cialdini, Robert B.

Notka biograficzna




Informacje o pozycji
Seria:Bestseller
Hasła:Manipulacja (psychologia)
Relacje międzyludzkie
Podręcznik
Adres wydawniczy:Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2022.
Wydanie:Wydanie 7.
Opis fizyczny:333 strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia. Indeksy.
Forma gatunek:Publikacje naukowe.
Dziedzina:Psychologia
Twórcy:Wojciszke, Bogdan. (1952- ). Tłumaczenie

Przeznaczenie:Dla dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
Dla dziennikarzy, psychologów, kierowników, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników, ekonomistów, wykładowców i nauczycieli.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 19326
Numer inw.: 19326
Dostępność: wypożyczana za kaucją na 14 dni

schowek0




Notka biograficzna:


Zdjęcie Cialdini, Robert B

Cialdini, Robert B

Robert Beno Cialdini ur. 27 kwietnia 1945 – profesor psychologii Uniwersytetu Stanowego w Arizonie zajmujący się psychologią społeczną. Najbardziej znany jako autor książki Wywieranie wpływu na ludzi ang. Influence: Science Practice, będącej rezultatem ponad 15 lat badań, która od wielu lat jest bestsellerem. Sklasyfikował w niej metody stosowane do wywierania wpływu na ludzi w postaci 6 „zasad”: zasada wzajemności, zobowiązanie i konsekwencja, dowód społeczny „inni tak robią”, lubienie kogoś przeniesienie uczuć dotyczących osoby na przekazywaną przez nią propozycję, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego  1Okładka książki  Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego  2Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi :  teoria i praktyka  3Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji  4Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji  5Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  6Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  7Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  8Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  9Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  10Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  11Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  12Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  13Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  14Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  15




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy