Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20230419122152030195 / Katalog / Szczegóły pozycji

Wywieranie wpływu na ludzi - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji / Robert B. Cialdini ; przekład: Sylwia Pikiel.
Okładka pozycji Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji

Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji

Tytuł oryginału: "Influence, new and expanded : the psychology of persuasion,".
"Psychologia perswazji "

Autor: Cialdini, Robert B.

Notka biograficzna



Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera! Co oddziałuje na nasze decyzje? Co sprawia, że przystajemy na czyjąś propozycję? Jak przekonać kogoś do swoich racji? Dlaczego prośba wyrażona w jeden sposób zostaje odrzucona, a sformułowana nieco inaczej okazuje się skuteczna? Jak się obronić przed nieetycznymi próbami wywierania wpływu? W najnowszym wydaniu "Wywierania wpływu na ludzi",

zaktualizowanym i wzbogaconym o wiele nowych treści, Robert B. Cialdini tłumaczy to w błyskotliwy, kompleksowy i niezwykle obrazowy sposób. Kultowy bestseller został poszerzony o mnóstwo nowych badań, spostrzeżeń i przykładów. Wybitny ekspert w dziedzinie wywierania wpływu i perswazji wyjaśnia, kiedy i dlaczego ludzie mówią "tak". Pokazuje także, jak korzystać z tej wiedzy w sytuacjach zarówno biznesowych, jak i codziennych w uczciwy, etyczny sposób. Przedstawia pozornie zawiłe mechanizmy w niezwykle jasnej i angażującej czytelnika formie. To prawdziwy majstersztyk dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją skuteczność w biznesie oraz w relacjach. W książce opisano siedem reguł wpływu społecznego. Wszyscy w jakimś stopniu stosujemy te reguły oraz podlegamy ich oddziaływaniu w codziennych interakcjach - nie zawsze o tym wiedząc. Zmienne i wciąż przyspieszające tempo współczesnego życia nierzadko uniemożliwia nam staranną analizę i podejmowanie przemyślanych decyzji. Niesamowity postęp technologiczny pociągnął za sobą także przyrost informacji, wiedzy i możliwości wyboru. Coraz częściej zdajemy się na automatyczne działanie i drogę na skróty. Dlatego tak ważne są zrozumienie mechanizmów wywierania wpływu oraz opanowanie umiejętności korzystania z nich i reagowania na różnego rodzaju nieuczciwe praktyki. W książce coś dla siebie znajdą zarówno ci, którzy chcą wpływać na innych, jak i ci, którzy pragną zrozumieć, jak inni wpływają na nich.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Robert B. Cialdini ; przekład: Sylwia Pikiel.
Hasła:Perswazja
Relacje międzyludzkie
Wpływ społeczny
Opracowanie
Adres wydawniczy:Sopot : GWP, 2023.
Wydanie:Wydanie pierwsze w języku polskim.
Opis fizyczny:544 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Na okładce: Nowa, zaktualizowana i rozszerzona wersja światowego bestsellera!. Bibliografia na stronach 465-520. Indeksy.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Psychologia
Powstanie dzieła:2021 r.
Twórcy:Pikiel, Sylwia. Tłumaczenie

Powiązane zestawienia:Wpływ społeczny
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 159.9
Numer inw.: 86950
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:


book





Notka biograficzna:


Zdjęcie Cialdini, Robert B

Cialdini, Robert B

Robert Beno Cialdini ur. 27 kwietnia 1945 – profesor psychologii Uniwersytetu Stanowego w Arizonie zajmujący się psychologią społeczną. Najbardziej znany jako autor książki Wywieranie wpływu na ludzi ang. Influence: Science Practice, będącej rezultatem ponad 15 lat badań, która od wielu lat jest bestsellerem. Sklasyfikował w niej metody stosowane do wywierania wpływu na ludzi w postaci 6 „zasad”: zasada wzajemności, zobowiązanie i konsekwencja, dowód społeczny „inni tak robią”, lubienie kogoś przeniesienie uczuć dotyczących osoby na przekazywaną przez nią propozycję, [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego  1Okładka książki  Pre-swazja : jak w pełni wykorzystać techniki wpływu społecznego  2Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi :  teoria i praktyka  3Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : psychologia perswazji  4Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  5Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  6Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  7Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  8Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  9Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  10Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  11Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  12Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  13Okładka książki  Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka  14




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy