Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki
Autor: Brojak-Trzaskowska, Małgorzata.
W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłeminformacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach
gospodarczych turystyki, które umożliwiły weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów. Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnychmodeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Małgorzata Brojak-Trzaskowska. | ||||||||||||||||||
Seria: | Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (1103) 1029 | ||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Innowacje Konkurencyjność Model biznesowy Przedsiębiorstwo turystyczne Turystyka Zarządzanie strategiczne Polska Monografia Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2018. | ||||||||||||||||||
Wydanie: | Wydanie I. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 557 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Na stronie tytułowej także tom 1029. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie. Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 455-472. Streszczenie w języku angielskim. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2001-2018 r. | Powstanie dzieła: | 2018 r. | Powiązane zestawienia: | Innowacje – stosowanie | Konkurencyjność Przedsiębiorstwo turystyczne Turystyka Zarządzanie strategiczne Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 57.136
Numer inw.: 57136
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński można czytać w dowolnym porządku:
Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystykiW pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłeminformacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie [...] |
Wizualizacja danych, informacji i wiedzyOpis od wydawcyW publikacji zawarto wiele cennych wskazówek, dotyczących zasad opracowywania wizualizacji. Poruszono aspekty, jakie wpływają na czytelność i jednoznaczność przekazu, a także na jego dostępność. Dokonano przeglądu witryn i serwisów internetowych poświęconych wizualizacjom, selektorom wykresów oraz narzędziom [...] |
Polityka i mniejszości narodowe na pograniczach |
Tom 716 Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwaZasadniczym celem pracy jest określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Przedstawione przesłanki i przyjęte do realizacji cele skłaniają do refleksji teoretycznej i podjęcia [...] |
Tom 723 PrywatnePrywatne/publiczne. Gatunki pisarstwa kobiecego to nowatorska książka uzupełniająca piśmiennictwo polskie o dokonania ważne, lecz dotychczas nieznane. We Wstępie redaktor naukowa tomu, Inga Iwasiów, informuje, że publikacja jest częścią znacznie szerszego projektu badawczego, poświęconego historii i genologii pisarstwa kobiecego w XX [...] |
Tom 754 Enklawy życia społecznego : kontynuacje |
Tom 824 Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowcaAutor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.(z recenzji [...] |
Tom 965 Praktykowanie autobiografii : przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistykiPraktykowanie autobiografii. Przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki - opis wydawcyUsiłuję wytłumaczyć zwłaszcza trzy szeroko dzisiaj przyjmowane znaczenia autobiografii: gatunkowe, modalne oraz performatywne. Te trzy określenia oddają historyczne zróżnicowanie autobiografii. Dawniej pojmowano ją raczej gatunkowo. W [...] |