Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
book
Napis Brak okładki i kartki książki

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa

Autor: Rudawska, Edyta.




Zasadniczym celem pracy jest określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Przedstawione przesłanki i przyjęte do realizacji cele skłaniają do refleksji teoretycznej i podjęcia badań empirycznych. Na płaszczyźnie teoretycznej przeprowadzono pogłębione studia z zakresu koncepcji wartości przedsiębiorstwa oraz relacji z klientami jako marketingowego czynnika wpływającego na wzrost wartości przedsiębiorstwa.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Edyta Rudawska.
Seria:Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (790) 716
Hasła:Marketing partnerski
Adres wydawniczy:Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008.
Opis fizyczny:468 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Na s. tyt. także t. 790 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie. Bibliogr. s. 419-458. Streszcz. ang.
Powiązane zestawienia:Marketing partnerski
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.512
Numer inw.: 48512
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Lojalność klientów  1




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński można czytać w dowolnym porządku:


Kolejność czytania serii/cyklu
Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki Tom 1.9

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki


W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłeminformacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy Tom 7.9

Wizualizacja danych, informacji i wiedzy


Opis od wydawcyW publikacji zawarto wiele cennych wskazówek, dotyczących zasad opracowywania wizualizacji. Poruszono aspekty, jakie wpływają na czytelność i jednoznaczność przekazu, a także na jego dostępność. Dokonano przeglądu witryn i serwisów internetowych poświęconych wizualizacjom, selektorom wykresów oraz narzędziom [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Polityka i mniejszości narodowe na pograniczach Tom 641.9

Polityka i mniejszości narodowe na pograniczach

Kolejność czytania serii/cyklu
Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa Tom 716
Tom 716

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa


Zasadniczym celem pracy jest określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Przedstawione przesłanki i przyjęte do realizacji cele skłaniają do refleksji teoretycznej i podjęcia [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Prywatne Tom 723
Tom 723

Prywatne


Prywatne/publiczne. Gatunki pisarstwa kobiecego to nowatorska książka uzupełniająca piśmiennictwo polskie o dokonania ważne, lecz dotychczas nieznane. We Wstępie redaktor naukowa tomu, Inga Iwasiów, informuje, że publikacja jest częścią znacznie szerszego projektu badawczego, poświęconego historii i genologii pisarstwa kobiecego w XX [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Enklawy życia społecznego : kontynuacje Tom 754
Tom 754

Enklawy życia społecznego : kontynuacje


Kolejność czytania serii/cyklu
Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca Tom 824
Tom 824

Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca


Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.(z recenzji [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Praktykowanie autobiografii : przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki Tom 965
Tom 965

Praktykowanie autobiografii : przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki


Praktykowanie autobiografii. Przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki - opis wydawcyUsiłuję wytłumaczyć zwłaszcza trzy szeroko dzisiaj przyjmowane znaczenia autobiografii: gatunkowe, modalne oraz performatywne. Te trzy określenia oddają historyczne zróżnicowanie autobiografii. Dawniej pojmowano ją raczej gatunkowo. W [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy