Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa
Autor: Rudawska, Edyta.
Zasadniczym celem pracy jest określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Przedstawione przesłanki i przyjęte do realizacji cele skłaniają do refleksji teoretycznej i podjęcia badań empirycznych. Na płaszczyźnie teoretycznej przeprowadzono pogłębione studia z zakresu koncepcji wartości przedsiębiorstwa oraz relacji z klientami jako marketingowego czynnika wpływającego na wzrost wartości przedsiębiorstwa.
Odpowiedzialność: | Edyta Rudawska. | ||||||||||
Seria: | Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (790) 716 | ||||||||||
Hasła: | Marketing partnerski | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2008. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 468 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Na s. tyt. także t. 790 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie. Bibliogr. s. 419-458. Streszcz. ang. | Powiązane zestawienia: | Marketing partnerski | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 48.512
Numer inw.: 48512
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński można czytać w dowolnym porządku:
Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystykiW pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłeminformacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie [...] |
Wizualizacja danych, informacji i wiedzyOpis od wydawcyW publikacji zawarto wiele cennych wskazówek, dotyczących zasad opracowywania wizualizacji. Poruszono aspekty, jakie wpływają na czytelność i jednoznaczność przekazu, a także na jego dostępność. Dokonano przeglądu witryn i serwisów internetowych poświęconych wizualizacjom, selektorom wykresów oraz narzędziom [...] |
Polityka i mniejszości narodowe na pograniczach |
Tom 716 Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwaZasadniczym celem pracy jest określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Przedstawione przesłanki i przyjęte do realizacji cele skłaniają do refleksji teoretycznej i podjęcia [...] |
Tom 723 PrywatnePrywatne/publiczne. Gatunki pisarstwa kobiecego to nowatorska książka uzupełniająca piśmiennictwo polskie o dokonania ważne, lecz dotychczas nieznane. We Wstępie redaktor naukowa tomu, Inga Iwasiów, informuje, że publikacja jest częścią znacznie szerszego projektu badawczego, poświęconego historii i genologii pisarstwa kobiecego w XX [...] |
Tom 754 Enklawy życia społecznego : kontynuacje |
Tom 824 Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowcaAutor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.(z recenzji [...] |
Tom 965 Praktykowanie autobiografii : przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistykiPraktykowanie autobiografii. Przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki - opis wydawcyUsiłuję wytłumaczyć zwłaszcza trzy szeroko dzisiaj przyjmowane znaczenia autobiografii: gatunkowe, modalne oraz performatywne. Te trzy określenia oddają historyczne zróżnicowanie autobiografii. Dawniej pojmowano ją raczej gatunkowo. W [...] |