Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca / Waldemar Domachowski.
Okładka pozycji Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca

Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca

Autor: Domachowski, Waldemar




Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.(z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Stefana Frydryehowicza, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu)Termin "relalions" to.

z punktu widzenia psychologii społecznej, związki, w jakie ludzie ze sobą wchodzą bądź mogą we|ść. Wchodząc ze sobą w związki, wywierają na siebie wpływ. Odpowiednio kształtując informację i kontrolując, do kogo ona dochodzi, jesteśmy w stanie w istotnej mierze decydować, kto, na kogo i jaki wpływ wywrze. I to, jak się wydaje, jest głównym celem działań Public Relations. Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologu społecznej, la monografia została pomyślana jako udostępnienie ustaleń psychologu społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz Public Relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Prezentowana praca zawiera analizę czynników związaną z procesem informowania. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Waldemar Domachowski.
Seria:Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, t. (824) 824 [!]
Hasła:Informacja - zarządzanie
Psychologia społeczna
Public relations
Adres wydawniczy:Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2009.
Opis fizyczny:115, [3] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Na s. tyt. także t. 824 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia, do nru 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie. Właściwa numeracja serii: t. 750. Bibliogr. s. 109-110. Indeksy. Streszcz. ang.
Powiązane zestawienia:Informacja - zarządzanie
Psychologia społeczna
Public relations
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.190
Numer inw.: 49190
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Przewodnik po psychologii społecznej  1Okładka książki  Przewodnik po psychologii społecznej  2Okładka książki  Przewodnik po psychologii społecznej  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński można czytać w dowolnym porządku:


Kolejność czytania serii/cyklu
Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki Tom 1.9

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki


W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską, jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań, a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłeminformacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy Tom 7.9

Wizualizacja danych, informacji i wiedzy


Opis od wydawcyW publikacji zawarto wiele cennych wskazówek, dotyczących zasad opracowywania wizualizacji. Poruszono aspekty, jakie wpływają na czytelność i jednoznaczność przekazu, a także na jego dostępność. Dokonano przeglądu witryn i serwisów internetowych poświęconych wizualizacjom, selektorom wykresów oraz narzędziom [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Polityka i mniejszości narodowe na pograniczach Tom 641.9

Polityka i mniejszości narodowe na pograniczach

Kolejność czytania serii/cyklu
Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa Tom 716
Tom 716

Znaczenie relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa


Zasadniczym celem pracy jest określenie istoty i znaczenia relacji z klientami w procesie kształtowania wartości przedsiębiorstwa, opracowanie modelu wpływu relacji na wartość przedsiębiorstwa oraz jego weryfikacja w sektorze bankowym. Przedstawione przesłanki i przyjęte do realizacji cele skłaniają do refleksji teoretycznej i podjęcia [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Prywatne Tom 723
Tom 723

Prywatne


Prywatne/publiczne. Gatunki pisarstwa kobiecego to nowatorska książka uzupełniająca piśmiennictwo polskie o dokonania ważne, lecz dotychczas nieznane. We Wstępie redaktor naukowa tomu, Inga Iwasiów, informuje, że publikacja jest częścią znacznie szerszego projektu badawczego, poświęconego historii i genologii pisarstwa kobiecego w XX [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Enklawy życia społecznego : kontynuacje Tom 754
Tom 754

Enklawy życia społecznego : kontynuacje


Kolejność czytania serii/cyklu
Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca Tom 824
Tom 824

Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca


Autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne dla realizacji powziętych przez niego celów. Budowanie kompetencji wymaga wiedzy i umiejętności jej zastosowania adekwatnego do wymogów sytuacji. W monografii, która jest pierwszą tego typu pozycją w Polsce, pokazano, jak takie kompetencje osiągnąć i jak je rozwijać.(z recenzji [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Praktykowanie autobiografii : przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki Tom 965
Tom 965

Praktykowanie autobiografii : przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki


Praktykowanie autobiografii. Przyczynki do literatury dokumentu osobistego i biografistyki - opis wydawcyUsiłuję wytłumaczyć zwłaszcza trzy szeroko dzisiaj przyjmowane znaczenia autobiografii: gatunkowe, modalne oraz performatywne. Te trzy określenia oddają historyczne zróżnicowanie autobiografii. Dawniej pojmowano ją raczej gatunkowo. W [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy