Kreowanie wartości banku
Autor: Capiga, Mirosława.
Kreowanie wartości banku - opis wydawcyZarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków? Jakie generatory
generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków?Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku? Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku? Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków? Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Mirosława Capiga, Witold Gradoń, Grażyna Szustak. | ||||||||||||||||||
Seria: | Platinium | ||||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Banki Wartość ekonomiczna - zarządzanie Opracowanie Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2016. | ||||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 231 stron : ilustracje ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Powstanie dzieła: | 2016 r. | Twórcy: | Gradoń, Witold. Autor | Szustak, Grażyna. Autor Powiązane zestawienia: | Banki | Wartość ekonomiczna Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.915
Numer inw.: 55915
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Platinium - CeDeWu należy czytać w określonej kolejności:
Public relations w bankach wirtualnychKsiążka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, [...] |
Społeczna odpowiedzialność banków w kontekście walutowych kredytów hipotecznychSpołeczna odpowiedzialność banków w kontekście walutowych kredytów hipotecznych - opis wydawcyBanki stanowią specyficzną grupę podmiotów gospodarczych. Często zwraca się uwagę, że są one jednocześnie przedsiębiorstwami i instytucjami zaufania publicznego. Rodzi to większe oczekiwania - od banków oczekuje się wyższego poziomu [...] |
Kreowanie wartości bankuKreowanie wartości banku - opis wydawcyZarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: Jakie [...] |