Public relations w bankach wirtualnych
Autor: Macierzyński, Michał.
Książka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, jakie przynosi strategiczne wykorzystanie w ich działalności public relations.
Odpowiedzialność: | Michał Macierzyński. | ||||||||||
Seria: | Platinium | ||||||||||
Hasła: | Banki internetowe - public relations Public relations w internecie Podręczniki | ||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2008. | ||||||||||
Opis fizyczny: | 258 s. : il. ; 24 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 250-257, netogr. s. 257-258. | Przeznaczenie: | Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę. | Książka ta adresowana jest przede wszystkim do specjalistów zajmujących się problematyką public relations, a także finansistów, bankowców, pracowników naukowych i studentów. Poruszone zagadnienia powinny również zainteresować wszystkich użytkowników bankowości internetowej i osoby zainteresowane wpływem internetu na nowoczesną gospodarkę. Powiązane zestawienia: | Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz | Inne pozycje z serii | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 46.073
Numer inw.: 46073
Dostępność: tylko na miejscu
Komentarze i rezencje
Serie (cykl) Platinium - CeDeWu należy czytać w określonej kolejności:
Public relations w bankach wirtualnychKsiążka Public relations w bankach wirtualnych to pionierska, nie tylko na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy obejmuje aktualną problematykę funkcjonowania i komunikowania się z otoczeniem zdematerializowanych instytucji finansowych. W przystępny sposób przybliża specyfikę funkcjonowania banków wirtualnych i korzyści, [...] |
Społeczna odpowiedzialność banków w kontekście walutowych kredytów hipotecznychSpołeczna odpowiedzialność banków w kontekście walutowych kredytów hipotecznych - opis wydawcyBanki stanowią specyficzną grupę podmiotów gospodarczych. Często zwraca się uwagę, że są one jednocześnie przedsiębiorstwami i instytucjami zaufania publicznego. Rodzi to większe oczekiwania - od banków oczekuje się wyższego poziomu [...] |
Kreowanie wartości bankuKreowanie wartości banku - opis wydawcyZarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego. W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań: Jakie [...] |