Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
Autor: Baruk, Agnieszka Izabela
Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe - opis wydawcy"Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu."Prof. dr hab. Iga Rudawska"Inicjatywę opublikowania przez PWE
pracy `Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe` uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek."Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Agnieszka Izabela Baruk. | ||||||||||||||||
Hasła: | 2001- Konsumenci (ekonomia) Prosumpcja Polska Monografia Gospodarka, ekonomia, finanse Zarządzanie i marketing | ||||||||||||||||
Adres wydawniczy: | Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. | ||||||||||||||||
Opis fizyczny: | 272 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm. Uwagi: | Bibliografia, netografia na stronach 248-265. | Forma gatunek: | Książki. Publikacje naukowe. | Dziedzina: | Gospodarka, ekonomia, finanse | Zarządzanie i marketing Zakres czasowy: | 2001-2017 r. | Powstanie dzieła: | 2017 r. | Powiązane zestawienia: | Konsumenci (ekon.) | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88
Sygnatura: 55.678
Numer inw.: 55678
Dostępność: tylko na miejscu