Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców / Agnieszka Izabela Baruk.
Okładka pozycji Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Autor: Baruk, Agnieszka Izabela




Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe - opis wydawcy"Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu."Prof. dr hab. Iga Rudawska"Inicjatywę opublikowania przez PWE

pracy `Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe` uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek."Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Izabela Baruk.
Hasła:2001-
Konsumenci (ekonomia)
Prosumpcja
Polska
Monografia
Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Adres wydawniczy:Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017.
Opis fizyczny:272 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Uwagi:Bibliografia, netografia na stronach 248-265.
Forma gatunek:Książki. Publikacje naukowe.
Dziedzina:Gospodarka, ekonomia, finanse
Zarządzanie i marketing
Zakres czasowy:2001-2017 r.
Powstanie dzieła:2017 r.
Powiązane zestawienia:Konsumenci (ekon.)
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 55.678
Numer inw.: 55678
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy  1Okładka książki  Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania  2Okładka książki  Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy