Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny / Agnieszka Izabela Baruk.
Okładka pozycji Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny

Autor: Baruk, Agnieszka Izabela





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Izabela Baruk.
Hasła:Marketing
Adres wydawniczy:Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora", 2008.
Opis fizyczny:212 s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 201-208.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 43.984
Numer inw.: 43984
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy  1Okładka książki  Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania  2Okładka książki  Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy