Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania / Agnieszka Izabela Baruk.
Okładka pozycji Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania

Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania

Autor: Baruk, Agnieszka Izabela





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Izabela Baruk.
Hasła:Konsumenci (ekon.)
Marketing - metody
Adres wydawniczy:Toruń : Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa."Dom Organizatora", 2008.
Opis fizyczny:233, [1] s. : il. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 227-230.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 45.830
Numer inw.: 45830
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy  1Okładka książki  Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny  2Okładka książki  Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy