Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy / Agnieszka Izabela Baruk.
Okładka pozycji Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Autor: Baruk, Agnieszka Izabela





Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Agnieszka Izabela Baruk.
Hasła:Firma - marketing
Marketing personalny
Adres wydawniczy:Warszawa : Difin, 2006.
Opis fizyczny:272, s. 23 cm.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 331
Numer inw.: 44876
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Nabywcy finalni jako podmioty marketingowego oddziaływania  1Okładka książki  Postmodernistyczne koncepcje marketingowe a marketing klasyczny  2Okładka książki  Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe : zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców  3




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.




Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy