Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy

#




- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Język C++ / Bjarne Stroustrup ; z angielskiego przełożyła Janina Mincer-Daszkiewicz.
Okładka pozycji Język C++

Język C++

Tyt. oryg.: "C++ programming language, ".

Autor: Stroustrup, Bjarne




Jest to najlepszy w świecie podręcznik C++, napisany przez twórcę tego języka. Każdy student informatyki i każdy programista powinien go mieć.Uwzględniono w nim ostateczną wersję standardu ANSI/ISO C++. Opisano język, jego bibliotekę standardową i podstawowe metody projektowania w ujęciu całościowym. Jest to pełen wykład z programowania obiektowego.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Bjarne Stroustrup ; z angielskiego przełożyła Janina Mincer-Daszkiewicz.
Seria:Klasyka Informatyki
Hasła:C++
Podręczniki
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 2004.
Wydanie:Wyd. 7.
Opis fizyczny:XIV, 976 s. : tab. ; 25 cm.
Uwagi:Tyt. oryg.: The C++ programming language, 1997. Bibliogr. s. 20-22, 805-807. Indeks.
Powiązane zestawienia:Programowanie
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 853
Numer inw.: 853
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++ 2




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Klasyka Informatyki należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Sztuka programowania. T. 1, Algorytmy podstawowe Tom 1.9

Sztuka programowania. T. 1, Algorytmy podstawowe


Tom I jest poświęcony algorytmom podstawowym. Knuth przedstawia w nim narzędzia matematyczne niezbędne do zrozumienia algorytmów i programów komputerowych. Wykazuje głęboki związek między komputerami a matematyką abstrakcyjną. Opisuje język typu assembler, w którym przedstawia algorytmy omawiane w następnych dwóch tomach. Zajmuje [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Sztuka programowania. T. 2, Algorytmy seminumeryczne Tom 2.9

Sztuka programowania. T. 2, Algorytmy seminumeryczne


Tom II jest poświęcony algorytmom seminumerycznym. Knuth omawia w nim liczby losowe, metody generowania ich i testy statystyczne stosowane w informatyce. Wykazuje głęboki związek między komputerami a matematyką abstrakcyjną. Zajmuje się arytmetyką komputerową. Przedstawione przez niego algorytmy są podstawą każdego programu [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Sztuka programowania. T. 3, Sortowanie i wyszukiwanie Tom 3.9

Sztuka programowania. T. 3, Sortowanie i wyszukiwanie


Tom III jest być może najważniejszy. Knuth skupia się w nim na sortowaniu i wyszukiwaniu - dwóch głównych operacjach nienumerycznego przetwarzania informacji. Przedstawia sortowanie wewnętrzne i zewnętrzne. (Nie ma chyba książki, w której byłoby tyle algorytmów sortowania). Omawia operację wyszukiwania określonych elementów w [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Inżynieria oprogramowania Tom 5.9

Inżynieria oprogramowania


Książka polecana studentom informatyki, a także ludziom uczestniczącym w dużych przedsięwzięciach programistycznych - architektom sytemów, projektantom, programistom, wdrożeniowcom. Mamy nadzieję, że znajdą tu coś, co ułatwi im tworzenie systemów oprogramowania, będących najbardziej skomplikowanym dziełem człowieka.

Kolejność czytania serii/cyklu
Kompilatory : reguły, metody i narzędzia Tom 6.9

Kompilatory : reguły, metody i narzędzia


Komputery posługują się językiem bitów. Aby zatem program mógł być wykonany przez komputer, musi zostać przetłumaczony na jego język, czyli język bitów. Tłumaczenie to odbywa się za pomocą specjalnych programów zwanych kompilatorami. To im właśnie jest poświęcona ta książka. Autorzy przedstawiają zasady i techniki budowy [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Podstawy oprogramowania : zbiór artykułów Davida L. Parnasa Tom 7.9

Podstawy oprogramowania : zbiór artykułów Davida L. Parnasa


Książka zawiera 33 prace Davida L. Parnasa, podzielone na cztery części. Każda z prac jest opatrzona wprowadzeniem napisanym przez jednego z kolegów, współpracowników lub studentów autora. Pierwsza część zbioru obejmuje prace o opisywaniu i specyfikacji oprogramowania. Druga część jest poswięcona projektowaniu oprogramowania. Na [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Język ANSI C Tom 8.9

Język ANSI C


Język C opisano tu tak, jak go zdefiniowano w standardzie ANSI - stąd tytuł polskiego przekładu. Książka zastępuje "Język C" tych samych autorów, wydany przez WNT w latach 1987-1988. Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu Czytelników - programistów, projektantów systemów kierunków informatycznych oraz wszystkich tych, [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Język C++ Tom 9.9

Język C++


Jest to najlepszy w świecie podręcznik C++, napisany przez twórcę tego języka. Każdy student informatyki i każdy programista powinien go mieć.Uwzględniono w nim ostateczną wersję standardu ANSI/ISO C++. Opisano język, jego bibliotekę standardową i podstawowe metody projektowania w ujęciu całościowym. Jest to pełen wykład z [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Rzecz o istocie informatyki : algorytmika Tom 10.9

Rzecz o istocie informatyki : algorytmika


Tyt. oryg.: "Algorythmics ".

Kolejność czytania serii/cyklu
Algorytmy + struktury danych = programy Tom 11.9

Algorytmy + struktury danych = programy


Tyt. oryg.: "Algorithms + data structures = programs".

Kolejność czytania serii/cyklu
Struktura i interpretacja programów komputerowych Tom 12.9

Struktura i interpretacja programów komputerowych


Zależy nam na tym, żeby studenci mieli dobre wyczucie podstaw stylu i estetyki programowania. Powinni znać głóóówne techniki nadzorowania złożoności dużych systemów. Powinni być w stanie przeczytać nawet 50 - stronicowy program, jeśli jest on napisany przykładnie. Powinni wiedzieć, czego nie czytać, a czego w danej chwili nie [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Perełki oprogramowania Tom 13.9

Perełki oprogramowania


W książce znajdują się programy zaprojektowane i do zabawy, i do nauki, a także przejrzyste i dowcipne opisy praktycznych technik programowania oraz podstawowych zasad projektowania programów. Autor uwzględnił stosowane dziś metody i środowisko programowania. W tym nowym wydaniu ukazującym się po 14 latach od poprzedniego, Bentley [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Algorytmy genetyczne i ich zastosowania Tom 14.9

Algorytmy genetyczne i ich zastosowania


"Książka jest poświęcona algorytmom genetycznym (AG), które są procedurami poszukiwania, opartymi na mechanizmach doboru naturalnego oraz dziedziczności. Pisząc ją, starałem się połączyć techniki obliczeniowe, aparat matematyczny i wyniki badawcze w taki sposób, by dać Czytelnikowi możliwość samodzielnego zastosowania algorytmów [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Inżynieria oprogramowania Tom 15.9

Inżynieria oprogramowania


Książka polecana studentom informatyki, a także ludziom uczestniczącym w dużych przedsięwzięciach programistycznych - architektom sytemów, projektantom, programistom, wdrożeniowcom. Mamy nadzieję, że znajdą tu coś, co ułatwi im tworzenie systemów oprogramowania, będących najbardziej skomplikowanym dziełem człowieka.

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy