Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20160311134314028956 / Katalog / Szczegóły pozycji

Nowe media - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Nowe media : wprowadzenie / Martin Lister [et al.] ; przekł. Marta Lorek, Agata Sadza, Katarzyna Sawicka.
Okładka pozycji Nowe media : wprowadzenie

Nowe media : wprowadzenie

Tyt. oryg.: "New media : a critical introduction ".




Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów", poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, oraz wytyczenie nowych kierunków w badaniach nad mediami. Autorzy poruszają szeroki wachlarz

zagadnień, takich jak: charakterystyka nowych mediów; społeczne i polityczne zastosowania nowych mediów i nowych technik komunikowania się; nowe technologie medialne i ich związek z polityką i globalizacją; nowe media i życie codzienne; teorie interaktywności; symulacja; ekonomia nowych mediów; cybernetyka i cyberkultura oraz historia robotów i sztucznego życia. Jon Dovey, Seth Giddings, Kieran Kelly i Martin Lister są pracownikami Instytutu Kultury, Mediów i Dramatu na Wydziale Sztuk Kreatywnych Uniwersytetu Zachodniej Anglii w Bristolu. Iain Grant jest kierownikiem Instytutu Filozofii na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych tego samego uniwersytetu.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Martin Lister [et al.] ; przekł. Marta Lorek, Agata Sadza, Katarzyna Sawicka.
Seria:Media
Hasła:Cyberkultura - socjologia
Internet - socjologia
Multimedia - socjologia
Środki masowego przekazu - socjologia
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, cop. 2009.
Opis fizyczny:656, [1] s. : il. ; 23 cm.
Uwagi:Bibliogr. przy pracach. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Cyberkultura
Internet – socjologia
Multimedia
Środki masowego przekazu - socjologia
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 49.582
Numer inw.: 49582
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 12512
Numer inw.: 12512
Dostępność: tylko na miejscu

schowek



Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Ustanawianie agendy : media masowe i opinia publiczna Tom 1.9

Ustanawianie agendy : media masowe i opinia publiczna


"Ustanawianie agendy" prezentuje istotną i czasami kontrowersyjną rolę mediów masowych w wyznaczaniu tematów, które znajdują się w centrum publicznego zaineresowania i działania. Chociaż Walter Lippmann uchwycił istotę wpływowego oddziaływania mediów na początku poprzedniego wieku za pomocą wyrażenia "świat na zewnątrz i obrazy [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Newsy w sieci : Internet i dziennikarstwo Tom 2.9

Newsy w sieci : Internet i dziennikarstwo


Newsy w sieci " Stuarta Allana to nowe i odkrywcze spojrzenie na różne kierunki rozwoju dziennikarstwa internetowego. W przeciwieństwie do wielu innych autorów, Allan ukazuje dziennikarstwo internetowe w perspektywie międzynarodowej. Na szczególną uwagę zasługują jego wyraziste opisy rozwoju dziennikarstwa uczestniczącego i [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Dziennikarstwo sportowe : praktyczny przewodnik Tom 3.9

Dziennikarstwo sportowe : praktyczny przewodnik


Sport jest dzisiaj najszybciej rozwijającym się sektorem mediów, a relacje sportowe nie ograniczają się już do ostatnich stron gazet. Książka Phila Andrewsa stanowi aktualne i interesujące wprowadzenie w tajniki zawodu dziennikarza sportowego, dostarczające teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat tej dziedziny. Autor podejmuje [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Dziennikarstwo publicystyczne Tom 4.9

Dziennikarstwo publicystyczne


W tym praktycznym podręczniku Brendan Hennessy podpowiada: - jak zaplanować pracę nad tekstem, - jak zebrać potrzebne materiały, - jak napisać artykuł odpowiedni dla różnego typu czasopism - od popularnych po specjalistyczne. Wykonując proponowane przez autora zadania oraz analizując zamieszczone fragmenty artykułów, czytelnik szybko [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Olbrzym w cieniu : gry wideo w kulturze audiowizualnej Tom 5.9

Olbrzym w cieniu : gry wideo w kulturze audiowizualnej


Przedstawiona do recenzji książka stanowi pierwsze w literaturze oryginalnie polskiej tak szerokie ujęcie zagadnień związanych z grami komputerowymi. Zakres tematów podjętych przez autorów zbioru obejmuje teksty o charakterze ogólnym, definicyjnym, związanym z poszukiwaniem przez badaczy gier własnego języka; artykuły analizujące [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym Tom 6.9

Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym


Telewizja i jej odbiorcy w życiu codziennym to wartościowa lektura dla studentów medioznawstwa, kulturoznawstwa oraz socjologii, ale też wszystkich tych, którzy chcą zrozumieć telewizję, jej gatunki oraz ich miejsce w życiu codziennym.Każdy rozdział podkreśla znaczenie badań odbioru dla naszego postrzegania tekstów telewizyjnych. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Kultura gier komputerowych Tom 7.9

Kultura gier komputerowych


Książka stanowi wprowadzenie do najważniejszych zagadnień i dyskusji, które mają wpływ na kształt dopiero powstającej dyscypliny badań nad grami. Autorzy analizują gry komputerowe w kontekście kulturoznawstwa i studiów nad mediami jako najpopularniejszą współczesną formę produkcji i konsumpcji nowych mediów.Waga problematyki w [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Nowe media : wprowadzenie Tom 8.9

Nowe media : wprowadzenie


Nowe media to wyczerpujące wprowadzenie do kultury, historii, technologii i teorii nowych mediów. Książka ta powstała z myślą o studentach, a jej celem jest znalezienie odpowiedzi na pytanie, na czym polega nowatorstwo "nowych mediów", poddanie krytycznej ocenie tezy, zgodnie z którą jesteśmy świadkami rewolucji medialnej i technicznej, [...]

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy