Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20140623150446053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

Problemy współczesnej edukacji - Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Problemy współczesnej edukacji : dekonstrukcja polityki oświatowej III RP / Bogusław Śliwerski.
Okładka pozycji Problemy współczesnej edukacji : dekonstrukcja polityki oświatowej III RP

Problemy współczesnej edukacji : dekonstrukcja polityki oświatowej III RP

Autor: Śliwerski, Bogusław

Notka biograficzna



Pierwszy tego rodzaju podręcznik adresowany do studentów pedagogiki, naukowców i nauczycieli, a także do wszystkich, którzy pragną dowiedzieć się, jakie czynniki wpłynęły na przemiany w polskiej oświacie w latach 1989-2008. Wyjątkowość niniejszej publikacji polega m.in. na tym, że Autor analizuje procesy zachodzące w polskiej edukacji uwikłanej w procesy pedagogiczne, polityczne, społeczne, etyczne, gospodarcze, a nawet teologiczne.


Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Bogusław Śliwerski.
Seria:Pedagogika Wobec Współczesności
Hasła:Oświata - reforma - Polska - od 1989 r.
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, 2009.
Opis fizyczny:376 s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 349-363. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Oświata
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: 37 C
Numer inw.: 70448
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.007
Numer inw.: 48007
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 12212
Numer inw.: 12212
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Notka biograficzna:


Zdjęcie Śliwerski, Bogusław

Śliwerski, Bogusław

Bogusław Śliwerski – polski pedagog. Ukończył pedagogikę na Uniwersytecie ?ódzkim 1977, następnie podjął pracę na tej uczelni. W 1985 otrzymał stopień naukowy doktora, a w 1993 uzyskał stopień naukowy doktora habilitowanego. W listopadzie 1999 został mianowany profesorem nauk humanistycznych. Do 2015 był profesorem zwyczajnym na Wydziale Pedagogicznym Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej w Warszawie. W 2015 ponownie podjął pracę w Uniwersytecie ?ódzkim. Współpracuje ze słowackimi uniwersytetami w Trnawie, Rużomberku i Preszowie. Od 2005 wiceprzewodniczącym Polskiego [>>]






Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Edukacja autorska  1Okładka książki  Habilitacja : diagnoza, procedury, etyka, postulaty  2Okładka książki  Książki (nie)godne czytania  4Okładka książki  Myśleć jak pedagog  5Okładka książki  Ped@gog w blogosferze 2008 6Okładka książki  Pedagogika dziecka :Studium pajdocentryzmu  7Okładka książki  Teoretyczne i empiryczne podstawy samowychowania  8Okładka książki  Współczesna myśl pedagogiczna : znaczenia, klasyfikacje, badania  9Okładka książki  Współczesne teorie i nurty wychowania  10Okładka książki  Współczesne teorie i nurty wychowania  11Okładka książki  Współczesne teorie i nurty wychowania  12




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Pedagogika Wobec Współczesności należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Metodologia badań nad edukacją Tom 1.9

Metodologia badań nad edukacją


Podręcznik z serii "Pedagogika wobec współczesności" dla studentów pedagogiki, doktorantów studiów pedagogicznych, nauczycieli, a także dla socjologów i psychologów edukacji. Na poziomie merytorycznym konstrukcja podręcznika odtwarza wszystkie ogniwa procesu badawczego - od teoretycznej konceptualizacji celu i przedmiotu badań, przez [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Edukacja regionalna i międzykulturowa Tom 2.9

Edukacja regionalna i międzykulturowa


Autor zaczyna rozważania od pojęcia kultura; przedstawia zjawisko wielokulturowości i jego różne aspekty. Podejmuje także problemy edukacji lokalnej, regionalnej, europejskiej, wielo- i międzykulturowej, tożsamości kulturowej oraz dialogu kulturowego. Wskazuje na nowy paradygmat współistnienia, w którym przedstawia tolerancję w ujęciu [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Problemy współczesnej edukacji : dekonstrukcja polityki oświatowej III RP Tom 3.9

Problemy współczesnej edukacji : dekonstrukcja polityki oświatowej III RP


Pierwszy tego rodzaju podręcznik adresowany do studentów pedagogiki, naukowców i nauczycieli, a także do wszystkich, którzy pragną dowiedzieć się, jakie czynniki wpłynęły na przemiany w polskiej oświacie w latach 1989-2008. Wyjątkowość niniejszej publikacji polega m.in. na tym, że Autor analizuje procesy zachodzące w polskiej [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Edukacja zdrowotna Tom 4.9

Edukacja zdrowotna


Treści odpowiadają akademickim standardom nauczania przedmiotu edukacja zdrowotna.

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy