Przejdź do menu Przejdź do Zawartości strony Przejdź do Stopki
_

Biblioteka Publiczna

w Dzielnicy MOKOTÓW m.st. Warszawy



/ Opac / Strona główna / Detail?PozycjaOpisy=20140618151153053342 / Katalog / Szczegóły pozycji

- Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy
Okładka książki Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku / Rafał Habielski.
Okładka pozycji Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku

Autor: Habielski, Rafał




Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania. To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się odwoływały, a także przekonania i okoliczności działania wydawców i dziennikarzy, ich związki ze

światem polityki, przynależność do partii i innych gremiów politycznych. Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku jest pierwszym całościowym wykładem poświęconym związkom polskich mediów i polityki na przestrzeni XX wieku.

Zobacz pełny opis
Informacje o pozycji
Odpowiedzialność:Rafał Habielski.
Seria:Edukacja Medialna
Hasła:Środki masowego przekazu - a polityka - Polska
Środki masowego przekazu - Polska - 20 w.
Polska - polityka wewnętrzna - 20 w.
Podręczniki akademickie
Adres wydawniczy:Warszawa : Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Grupa Kapitałowa WSiP, cop. 2009.
Opis fizyczny:410, [2] s. ; 24 cm.
Uwagi:Bibliogr. s. 380-392. Indeksy.
Powiązane zestawienia:Środki masowego przekazu
Polska – polityka wewnętrzna
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii




Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):


(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. Nr 20
ul. Żuławskiego 4/6
tel. 22 627 42 22

Sygnatura: Czytelnia: 316
Numer inw.: 70465
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

Wyp nr 95
ul. Gruszczyńskiego 12
tel. 22 843 98 31

Sygnatura: 65
Numer inw.: 50090
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzleć zamówienie

CzN nr IV
ul Wiktorska 10
tel. 22 845 00 88

Sygnatura: 48.004
Numer inw.: 48004
Dostępność: tylko na miejscu

schowek

CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33

Sygnatura: 11596
Numer inw.: 11596
Dostępność: tylko na miejscu

schowek




Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:


Okładka książki  Emigracja  2Okładka książki  Emigracja  3Okładka książki  Polski Londyn  6Okładka książki  Rozgłośnia Polska Radia Wolna Europa w latach 1950-1975. T. 1, Dokumenty i materiały do dziejów Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa  7




Komentarze i rezencje

Recenzje pozycji

Opinię możesz wyrazić po zalogowaniu się na swoje Konto Czytelnika.





Serie (cykl) Edukacja Medialna - Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne należy czytać w określonej kolejności:


Kolejność czytania serii/cyklu
Polityka medialna a media elektroniczne Tom 1.9

Polityka medialna a media elektroniczne


Kolejność czytania serii/cyklu
Wstęp do nauki o komunikowaniu Tom 2.9

Wstęp do nauki o komunikowaniu


Przychodząc na świat, człowiek przynosi otrzymaną od organizmów rodzicielskich informację genetyczną tak samo jak muszka owocówka; ponadto korzysta z umiejętności komunikowania się z otoczeniem, właściwej kotu czy szympansowi. A jednocześnie z całej przyrody wyróżnia się chyba najważniejszą z posiadanych przez niego cech - [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Monopol, pluralizm, koncentracja : środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006 Tom 3.9

Monopol, pluralizm, koncentracja : środki komunikowania masowego w Polsce w latach 1989-2006


Autor odwołując się do licznych źródeł i opracowań szkicuje historię największych polskich czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych. Opisuje także środowisko dziennikarskie, ewolucję prawa medialnego i dzieje instytucji, które tworzą infrastrukturę mediów. Na ile jest to możliwe i potrzebne, cytuje zawartość mediów, [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Wybrane zagraniczne systemy medialne Tom 4.9

Wybrane zagraniczne systemy medialne


Globalizacja i internacjonalizacja kapitału medialnego, włączenie się Polski w międzynarodowy obieg informacji spowodowały rosnące zainteresowanie funkcjonowaniem środków masowego przekazu i w efekcie wprowadzenie zagadnień związanych z działalnością mediów masowych w Polsce i za granicą do programów nauczania na kierunkach [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku Tom 5.9

Polityczna historia mediów w Polsce w XX wieku


Polityczna historia mediów to nie tylko polityka medialna oraz ustrojowe i prawne warunki ich funkcjonowania. To dzieje poszczególnych tytułów, stacji radiowych i telewizyjnych, relacje między nimi oraz doświadczenia organizacji dziennikarskich - ich status i zakres samodzielności. To treść mediów i wartości, do których się [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Przyszłość dziennikarstwa w dojrzałych demokracjach Tom 6.9

Przyszłość dziennikarstwa w dojrzałych demokracjach


Celem redaktorów i autorów książki - zawodowych dziennikarzy i badaczy mediów - jest m.in. odpowiedź na pytanie, jak globalizacja i rozwój technologiczny wpływają na dziennikarstwo zajmujące się sprawami politycznymi, gospodarczymi i społecznymi, sprawami, które wywierają istotny wpływ na życie ludzi.

Kolejność czytania serii/cyklu
Internetowe gatunki dziennikarskie Tom 7.9

Internetowe gatunki dziennikarskie


Internet jest medium i wpływa na kształt przekazów dziennikarskich. Przekaz internetowy jest bardziej zwięzły od przekazu tradycyjnego. Stanowi w mniejszym stopniu narrację, a w większym bazę danych, dlatego też można w nim zawrzeć o wiele więcej treści niż w tradycyjnych przekazach dziennikarskich. W podobny sposób została [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Unia Europejska a media : między kulturą a gospodarką Tom 8.9

Unia Europejska a media : między kulturą a gospodarką


Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. [...]

Kolejność czytania serii/cyklu
Potęga czwartej władzy : media, rynek, społeczeństwo Tom 9.9

Potęga czwartej władzy : media, rynek, społeczeństwo


Autor omawia funkcjonowanie rynku mediów, zwłaszcza telewizji i radia na świecie i w Polsce.Prezentuje dynamiczne zmiany tego rynku na tle wybranych zagadnień.Uwzględnia także ogólne informacje dotyczące prasy, jej historii i roli społecznej.

Katalog BP Mokotów m.st. Warszawy