(R)ewolucja marki : jak tworzyć marki i zarza?dzać nimi w XXI wieku
Autor: Pogorzelski, Jacek.
Odpowiedzialność: | Jacek Pogorzelski. | ||||||
Seria: | Onepress Exclusive | ||||||
Hasła: | Znaki towarowe | ||||||
Adres wydawniczy: | Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2010. | ||||||
Opis fizyczny: | 177 s. ; 21 cm. Uwagi: | Bibliogr. s. 175-177. | Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki | Dodaj recenzje, komentarz | |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
CzN nr XXI
ul. Bukietowa 4A
tel. 22 898 30 33
Sygnatura: 12493
Numer inw.: 12493
Dostępność: tylko na miejscu
Notka biograficzna:
Pogorzelski, Jacek
Jacek Pogorzelski jest konsultantem w zakresie strategii marketingowej oraz zarządzania marką i doświadczeniem klienta. Zajmuje się również skutecznością osobistą i rozwojem potencjału ludzi. Posiada stopień doktora nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Był wykładowcą programu Warsaw Executive MBA Szkoły Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Minnesoty. Prowadził również zajęcia z zakresu zarządzania marketingiem w ramach programu MBA The Carlson School of Management Uniwersytetu Minnesoty w Minneapolis. Od wielu lat prowadzi zajęcia z zakresu komunikacji marketingowej, [>>]